- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zkoušel jsem na mém kole podobná řidítka, ale pod 30km za hodinu jsem se nedostal Takže si myslím, že v tom to nebude a pan Collins jen závidí a plácá
pravidla jsou jasná... Jeho blbost. Bude se muset znovu nazobat a zkusit to znova...
Sir prave ceka na povysni a mozna casem by pujcil svoji "raketu" krajankovi, aby v Londyne na jeho kole ukazal, co umi... Budu se snazit zapujceni kola domluvit...
kdyz ne seriove vyrobena kola, ten ktery se postavi na start jeho kolo by melo mit stejne parametry, jako toho predchazejiciho. A co je take velmi dulezite, aby vsichni pouzivali stejny povrch, coz se mysli stejnou drahu, aby podminky byly ty same pro kazdeho...
54 tisic km na kole za hodinu se mi moc nezda.
Contador by chtěl vyhrát 3 Grand Tours za jeden rok. Wiggins by to stihl za necelou hodinu i se všemi přesuny a pauzou na svačinku.
Proč takový divadlo kolem kola? Má to dvě kola, řidítka, sedačku a šlapky. Jediným zdrojem energie jsou nohy. Technické detaily řešení nesou podstatné, ne? A hned by tu byl prostor i pro nějaké nové zajímavé konstrukce...
Je vidět, že vůbec nevíte o čem píšete. Dnešní speciály profesionálních cyklistů se testují ve větrných tunelech, podobně jako třeba formule. Řeší se každý detail kola, který zmenší odpor vzduchu. Zdokonalují se materiály, prostě každá sebemenší maličkost...
to chci vidět jak někdo na 3D tiskárně vyrábí titanová řidítka :D
Úplně jak vystřižené z filmu Létající Skot ... Lidská závist je věčná.
Pravidla jsou pravidla a jsou od toho aby se dodržovala.
tak jestli to má být sériové kolo.., je to jeho blbost, že si tam natisknul ty řidítka... Nevim co se tady čílíte..
Možná by příště pomohlo před závodem začít ty vytištěný řidítka sériově vyrábět a prodávat...
Nevím - šlapal bez motorku? Šlapal. Jel na kole? Jel. No tak co...
Pravidla, jsou od dodržování. Wigins je nejspíš nedodržel.
Dowsett - klobouk dolů. Zato ten jeho trenér - to je ubohost.