- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jak pořídí parkovné pro "svého" řemeslníka občan - auto = parkovné nemající ?
Aha, takže teď "budou muset lidé prokázat, že v místě skutečně bydlí nebo sídlí" - takže to znamená, že nebude rozhodovat úřední záznam o bydlišti, ale prohlášení občana, že v místě bydlí, že nebudeš nutné hlásit trvalé bydliště, ale že karta bude pro každého, kdo ji potřebuje?
Když to nešlo přes elektroměry, tak se vezme přes parkování. A pan radní chce rušit někomu trvalý pobyt? tak hodně štěstí.
Já jsem teď řešil parkování v Brně, potřeboval jsem z firmy v centru zlikvidovat elektroodpad. Tak složitý systém, jak získat povolení pro vjezd do centra jsem nikdy neviděl. Snazší by bylo to prostě hodit na ulici
Nedostatek parkovacích míst vytváří magistrát záměrně. Tak výnosný a jednoduchý byzynys se těžko najde. Nechali namalovat čáry a osadit dopravní značky a peníze se jen sypou.
Přitom stačilo na okrajích Prahy postavit kapacitní parkoviště P+R a napojit je na MHD. Situace by se zlepšila a byznys s nedostatkem parkování by se omezil..
Stejně tak jsou dopravní zácpy způsobeny porušováním zákonů a chybnými rozhodnutími magistrátu. Dokončený vnitřní okruh by omezil po Praze najeté vozokilometry na cca 50% a tím by se dopravní zatížení snížilo.
Chybný postup dokončování dopravních staveb situaci zhoršil, místo aby ji zlepšil. Tunel Blanka směl být zprovozněn až po dokončení vnějšíh o okruhu a kapacitních přivaděčů, metro do Motola smělo být zprovozněno až po dokončení železnice na letiště a do Kladna. Jenže to by jistý primátor nestihl zadat lukrativní zakázky za desítky miliard. Kolaterální výhody, které mu z toho plynuly, zhoršily situaci v Praze. Ale on se zde stejně už nemůže pohybovat na veřejnosti, protože by ho lidé za jeho činy lynčovali.
Nemyslím si, že P+R něco významně řeší. Kdo z řidičů touží nechat auto na kraji Prahy a přejít na MHD? Obávám se, že stávající místa zájemcům vcelku stačí.
Navíc tu dopravu generují Pražané, nejde jen o návštěvníky Prahy.
(Ale P+R moc neznám. Na Praze 11 demonstrujeme proti výstavbě nového P+R. Koukl jsem minulý týden ve všední den ve 13:00 na volná místa P+R v okolí. Bylo 30-50% volných míst. Teď je na Chodově 1/3 volných míst a na Opatově 60%. K čemu další P+R?)
Bém, Hudeček, Krnáčová...
člověk si tehdy vždycky říkal, že horší už to snad být nemůže.... A přece to jde.
Ta posloupnost je drobet jiná - Svoboda atd. Za Bémových vlád se doprava právě rozvíjela dobře, až potom nastal propad.
Takže typicky po sluníčkovsku - zásadní nefunkčnost systému vůbec neřeší, čekají až se zhroutí sám, a udělají jen kosmetické změny.
Byl jsem donucen na proseku zaplatit parkování v modré zóně. Situace je ale stejná, jako když zóna nebyla. Vyhodil jsem prachy, stejně nezaparkuji. Co mám dělat? Za co tedy platím?
No za to že můžete přeci platíte
Jsem zvědavý, na jakém právním základě chtějí rušit parkovací karty lidem, kteří jsou přihlášeni k pobytu a neprokáží "že tam bydlí".
Zákon hovoří celkem jasně a ty soudy Praha projede. Firmy, které žijí z toho, že poskytují virtuální sídla i bydliště - a na základě nájemní smlouvy lidé získají parkovací kartu - určitě o ty příjmy nebudou chtít přijít.
Hlavně ať se pražané vzpamatují a individua jako je Scheinherr, kteří prosazují minoritní zájmy své sociální bubliny, už příště nechají řešit jen jestli kečup, nebo majonézu.
Já na to koukal. Pobyt by měl být pro běžného člověka o ničem. Na parkování za cca 1000 Kč ročně, má nárok jen u trvalého pobytu. Lidem v nájmu doporučují, ať jdou do trvalého pobytu. Co vím, pronajímatel nemá rád nájemce v trvalém pobytu v jeho majetku...
Netuším, o čem Scheinherr mluví? A mluví o bytech a podnikání.
U abonentů (podnikatelů) by to znamenalo, udělat si víc registrací a platit za 4 samostatná auta, než za 4 auta dohromady. Tady by ty oddělené registrace měly smysl.
Scheinherre ty mudro, psí hovínka v Řeži čekají. Jdi už zametat!
Virtuální sídla? To je jako o čem? Že živnostníci a podnikatelé dosáhnou na parkování za 7000,- ročně, zatímco ofiko mají platit 36 tis.? Tedy firma v centru, co pracně stlačila náklady na svoji existenci, teď po zásahu fízlů Prahy lehne?
Carsharing také potřeboval podříznout pod krkem, dřív než se v Česku rozjel. Scheinherr dodal zdarma kudlu, zakleknutí a pytel pomluv.
Mně pod okny stojí měsíce auta zdejších seniorů, kteří nikam nejezdí. Snad jen, na jaře senioři vyjedou na půl roku na chaty, jejich auta zmizí a začátkem zimy po návratu zdejší parkování položí. To jsou ti rezidenti s požadavkem "parkování zdarma", kterým Praha poskytuje ochranu a služby?
Včera jsem platil zase jednou parkovné aplikací MPLA. Ve Store jsou ty aplikace dvě. Jedna nefunguje. Mám nainstalované obě, nikdy nevím, kterou pustit a jak mě vypeče. Do toho má Praha aplikace tři. Řidiči platí jak mourovatí, aby kamarádíčkové Magistrátu utráceli Praze miliony za programování nesmyslů na odírání řidičů.
Stál jsem u nějaké cedule s nekonečným žvanivým popisem. MPLA mi nahlásila podle GPS, že ta zóna, kde chci platit je 70 m daleko? Není. Pak se mě to ptalo jak dlouho chci parkovat, tak jsem dal 2 hodiny. Bylo 20 hodin a tento magistrátní šmejd mi zabukoval parkování v 10 hodin dopoledne. Byl jsem u zcela výjimečné zóny, kde se po 20 neplatí. Málem jsem si zaplatil dopoledne. Ale co teď? Aplikaci jsem zavřel a odešel s pocitem, že riskuju pokutu. Nemohl jsem parkující auto zařadit do systému třeba za 0 Kč. Celý jsem se z toho zločinu opotil. Scheinherrova šikana Pražanů funguje.
Tak senioři jsou tam residenti, tak tam mohou stát, stejně jako jiní.
S pokutami asi zase bububu. Vždyť se parkuje po celé Praze na zákazech, chodnících a nikdo to neřeší.
Řeší. Odtahová parkoviště praskají ve švech. A lístky za okna také sází.