- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
papír snese všechno, realita je pak ovšem jiná, tak třeba vlakové spojení s letištěm a Kladnem atd....
Tak nejdřív se tu Praha maluje na modro, ať tam nikdo nejezdí autem, všichni přesedat do vlaků ... a teď zase, že vlaky nestíhají. Měli by si na radnici udělat trochu pořádek.
No nestíhají, protože se do infrastruktury neinvestuje... Naposledy "Nové spojení" (zaplaťpánbu za něj), a třetí kolej Libeň-Běchovice, ale to je směšné, když se mezitím počet cestujících asi tak ztrojnásobil...
Plány pěkné. Ale stačí pár spekulantů s pozemky, či nějaký ten sjetý aktivista či ekoterorista a nepostaví se NIC!
Navíc je zatím zrušení Masarykova nádraží, aby ho developer zcela zastavěl, zapomeňte i na nějaké žlelzniční muzeum, to půjde časem také k zemi, je tam nulová údržba budov.
Pokud zůstane stát historická budova, a budou v provozu tyhle tunely, tak ať si kolejiště Masaryčky klidně zastaví.
Hlavně, že v roce 2004 rozprodala dráha na Smíchově pozemky developorovi a teď nebudou mít místo na ražení tunelů. Praha je Kocourkov bez vizí. Ty tunely budou muset mít o hodně větší světlost než pro metro, Praha bude zcela pododolována. Co až příjde povodeň, pak dojezdí všechno.
a jakpak pokračuje výstavba pražského okruhu? Připadámi že tyhle zprávy maj jen odvést pozornost od toho, že se prostě nic neděje a jen se čeká...
Okruh nebude, to je více než jasné
Teda pokud těch pár domkářů, ekologů a spekulantů hromadně nepostihne nějaká nehoda
v dlouhodobém plánování rozvoje hlavního města Česka se počítá , dle mých zkušeností, s prvním kopnutím do země okolo r.2045.
120827 tis. cestujicich denne je dost. Ale po parlamentnich volbach to porad bude malo aby s neco zacalo realizovat..
Praha objevuje to, co jet pro ostatní města běžné již po řadu desetiletí. Zbývá se jen ptát, co posledních 30 let s těmi desítkami miliard rozpočtu ročně vlastně dělali?
Než je postaví, budu po smrti. A to jsem docela mladý a zdraví čtyřicátník