- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pokud to neznáte a nejste si jistě, tak jedna lidová rada. Nebo také babská. Zkuste zůstat v pravém pruhu. Vím jak hrozně je lákavý ten levý, ale fakt to funguje. Zkuste to někdy přemoci. Uvidíte takovou super vlastnost, že z pravého pruh se v tunelu nejlépe sjíždí do odbočovacího.
jooo, tak rozhlasové stanice, jsou důležité. Počkám, až mi řeknou kam odbočit. Mohu počkat na blinkrech v odstavném pruhu? PS: projekt + něco by stálo mnoho miliónů. Na materiálu se už tolik vydělat nedá, ten je srovnatelný, ale kouzelné slovo "projekt". Ten může stát co se komu zlíbí. I když je to triviální zařízení, kde výrobce vcelku jasně definuje jak použít a instalovat a není potřeba mnoha dalších součinností
V článku se tvrdí tento kolosální nesmysl o tunelech: "... zavedení signálu GPS, pokud to bude možné".
To samozřejmě nebude možné! Příjem a zpracování signálu GPS probíhá tak, že přijímač v automobilu porovnává zároveň signály z více satelitů (minimálně tři až čtyři) rozmístěných na oběžných drahách okolo Země. V tunelu prostě není GPS signál.
Google navigace funguje vcelku spolehlivě, i když auto zpomaluje/zrychluje, tak výjezd trefí v podstatě přesně. Vestavěné navigace nemají žádný problém, bo znají rychlost i bez satelitů :-)
Raději signál v Blance než Wifinu v zubacce na Petřín!
Jestli se nepletu, tak nejde o pokrytí zubačky, ale primárně celého kopce, jestli se nemýlím...
Ale ano, přijde mi to divné, stejně jako WIFI signál na Fiji...
Jako těch chytráků tady je fakt požehnaně. Ani se nedivím že to Praha neuvažuje když je veřejné mínění jen stylem: Všichni jste idioti...! Já neříkám že jezdím jen dle navigace, ale v momentě kdy budeme mít komplikovanější tunelové systémy se to bude hodit. Rozhodně mi přijde lepší ty stejné prachy zainvestovat do takovéto modernizace, než to že mi vypne na chvilku rádio. Bože!
když někdo zabloudí v tunelu neměl by mít řidičak , navigace píše jakym sjezdem máte vyjet z tunelu a stačí jen hlídat nazvy a směr kde vyjet
Mě navigace říká ulici, na kterou mám sjet. Nebo číslo silnice (na dálnici i číslo exitu). Ale ani jedno na tabulích v Blance doopravdy není.
To je hrozne, tunel za 40 miliard a ani gps tam nefunguje
Řidiči mají jezdit primárně podle značek a ne spoléhat na navigaci. To zaprvé. Za druhé - příčina toho, že Praha nemá o majáky zájem, je nejspíš jejich cena. Jo, kdyby stál jeden ne 600, ale 60000, to by bylo něco jiného...
Tak běžný průjezd tunelem snad dnes zvládne každá navigace a pokud šofér jede někde, kde to nezná a hrozí, že tunel plynule neprojede, tak by měl předem trochu vědět, co jej za tunelem nebo v tunelu čeká ...
Tak samozřejmě nejde o tu vlastní, jednoduchou navigaci typu "zde odbočte vpravo". Jde o naplánování té cesty tunelem na základě dopravy v něm, tedy zda vůbec do toho tunelu vjet a zda není lepší vyjet dříve vzhledem k zácpě na konci... Jenže jak si tu čtu ty komentáře, český národ nevidí dál než na svoje ego "já to dokážu, ostatní jsou blbci"