Diskuze

Na Strahov bude jezdit studentská tramvaj, trať schválili pražští radní

Pražští radní odsouhlasili výstavbu tramvajové tratě mezi Malovankou a stadionem na Strahově. Výstavba by mohla začít za čtyři roky. Nová trať povede stejným místem, jako nyní jezdí autobusová linka 143, která je často přetížená a nestíhá převážet všechny studenty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

T32o16m 86P96á17l12e57k

4. 6. 2019 20:36

Se blíží volby, nebo co? Tu tramvaje na Suchdol, tu na Dědinu, tu na Stahov. 

0 0
možnosti
KH

Fakt je to důležitější než vlak na letiště?

0 0
možnosti
Foto

Fakt nevíte, že tram tratě staví DP a město, a vlakové trati SŽDC a stát? Takže to spolu nesouvisí.

0 0
možnosti

Vždyť jsou to jenom všechno sliby a žvásty že s tím vůbec někdo vzrušuje

1 0
možnosti
PB

P88e90t49r 73B72r73o55ž

3. 6. 2019 19:43

Studenti mohou jásat. Ovšem ne ti současní, ti budou dávno v penzi, než se cokoli v Praze postaví :-)

5 0
možnosti
RH

To jste velký optimista ;-D

0 0
možnosti
OU
MG

Srovnáváte investice s provozními náklady. Nepochybuji o tom, že pokud necháme všude jezdit autobusy a nebudeme mít žádné metro ani tramvaje, ušetříme hodně peněz.

0 0
možnosti
OU
JC

Já po dlouholetých zkušenostech u tramvají vím, že dokud se tam opravdu neprojedu, tak tomu nemá cenu věřit. Tolik politiků a tolik slibů už jsem zažil a nic z toho. Za moji kariéru se prodloužila tramvajová síť jen o Nádraží Podbaba a Radlickou a pár nových oblouků na některých křižovatkách. Smutné.

2 0
možnosti
PM

Vždy se musím smát, kdy čtu, co všechno v ČR "bude jezdit". Hubou už tu jezdí snad všechno, co kdy mělo kola. Realita je ale někde trochu jinde.

1 0
možnosti
AF

A32l78e49š 17F95r86ý30b25a

3. 6. 2019 16:26

Do kopců jsou vždycky lepší pneumatiky, než cokoli na kolejnicích.

Tak nevím, proč zas tohle.

Těch projektů na tramvaj je hodně, ale hlavně skutek utek.

2 2
možnosti
PM

S poslední vaší větou souhlasím. Ale s těmi kopci to není tak úplně pravda. Dnešní tramvaje nemají problémy s dlouhými stoupáními minimálně do 80 promile a cestou dolů mohou rekuperovat. To byl také hlavní důvod výstavby tramvajové tratě např. na Barrandov. Více než samotné stoupání tramvajím vadí listí na kolejnicích.

0 0
možnosti