- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Se blíží volby, nebo co? Tu tramvaje na Suchdol, tu na Dědinu, tu na Stahov.
Fakt je to důležitější než vlak na letiště?
Fakt nevíte, že tram tratě staví DP a město, a vlakové trati SŽDC a stát? Takže to spolu nesouvisí.
Vždyť jsou to jenom všechno sliby a žvásty že s tím vůbec někdo vzrušuje
Studenti mohou jásat. Ovšem ne ti současní, ti budou dávno v penzi, než se cokoli v Praze postaví :-)
Srovnáváte investice s provozními náklady. Nepochybuji o tom, že pokud necháme všude jezdit autobusy a nebudeme mít žádné metro ani tramvaje, ušetříme hodně peněz.
Já po dlouholetých zkušenostech u tramvají vím, že dokud se tam opravdu neprojedu, tak tomu nemá cenu věřit. Tolik politiků a tolik slibů už jsem zažil a nic z toho. Za moji kariéru se prodloužila tramvajová síť jen o Nádraží Podbaba a Radlickou a pár nových oblouků na některých křižovatkách. Smutné.
Vždy se musím smát, kdy čtu, co všechno v ČR "bude jezdit". Hubou už tu jezdí snad všechno, co kdy mělo kola. Realita je ale někde trochu jinde.
Do kopců jsou vždycky lepší pneumatiky, než cokoli na kolejnicích.
Tak nevím, proč zas tohle.
Těch projektů na tramvaj je hodně, ale hlavně skutek utek.
S poslední vaší větou souhlasím. Ale s těmi kopci to není tak úplně pravda. Dnešní tramvaje nemají problémy s dlouhými stoupáními minimálně do 80 promile a cestou dolů mohou rekuperovat. To byl také hlavní důvod výstavby tramvajové tratě např. na Barrandov. Více než samotné stoupání tramvajím vadí listí na kolejnicích.