Spoje budou jezdit z Malovanky v Bělohorské ulici a pojedou Vaníčkovou ulicí až na zastávku Stadion Strahov, kde je obratiště autobusů. Provoz tramvají má také ulevit životnímu prostředí.
„Z Dejvic autobusy překonávají poměrně velké převýšení, a zvláště proto je zde elektrický pohon daleko vhodnější než naftový,“ dodal náměstek primátora a radní pro dopravu Adam Scheinherr (Praha Sobě).
Samotná výstavba by se podle dokumentu, který schválili radní, mohla uskutečnit v letech 2023 až 2025.
Předpokladem ale je, že DPP zahájí co nejdříve práce na přípravě projektové dokumentace. Projekt má být podle rozhodnutí radních hotov do konce roku 2020.
Na kolik by přesně výstavba trati vyšla, zatím není jasné. Podle dřívějšího odhadu měla vyjít na 660 milionů korun, pochází však z roku 2017 a bude nutné jej aktualizovat.