- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Normálně do této části Prahy nejezdím, ale po asi deseti letech jsem potřeboval něco vyřizovat ve Stodůlkách. Přesně to jak na potvoru spadlo do této inkriminované doby. Nikdo nic nevěděl, zastávka náhradního busu neoznačena, lidí jak prejtu, že je autobusy (kterých bylo dost málo) nestihly brát. Náhradní bus (jakési X) byl celkem malý, narvaný jako dobytčák do lágru. Autobusák ještě dobře nevěděl, jak přesně tu narychlo udělanou náhradní trasu jet, kolikrát to i blbě objížděl. Čili pozice oblizávač dveří a přes 30 stupňu v zádech. Neskutečný do nebe volající mordor.
Co auta? Jezdila auta? A vlaky taky?
Titulky vymýšlí nějaký specializovaný tým?
Jó, napsat "byla zajištěna náhradní autobusová doprava", na to by musel mít titulkář aspoň doktorát.
Sice mi to zde už dříve mnoho ostatních čtenářů dalo do červených čísel, ale já jsem pro turnikety a dělící stěny od hrany nástupiště myslím si, že zavádět náhradní dopravu se nevyplácí a měla by být jen v době výluky.
To by zase stálo peníze navíc. Dokud tam nebudou lidi padat každý měsíc, tak s tím nikdo nic dělat nebude.
Jak muze metro srazit cloveka? Metro si jezdi po svych kolejich.
To spis clovek vrazil do metra, ale akorat to neustal.
Skočil nebo tam spadl, to se občas stává.