- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byl by hrozný problém, rozdělit výstupy na více stanic?
Z Pražského povstání jezdit jen Pankrác a z Vyšehradu jezdit (po magistrále) do stanice Budějovická/Kačerov? Resp. i třeba každý druhý autobus Vyšehrad-Chodov, aby ti, kdo jedou až na Háje, mohli přesednout jinde než na Pražského povstání?
To by ovšem bylo lehce náročnější na organizaci a hlavně by musel někdo myslet - a to jak známo bolí, že???
Já bych neřekl, že situace byla lepší díky opatřením (žádných jsem si nevšiml) ale tím, že tam byla oproti včerejšku tak třetina lidí
Obdobné výluky s Pražského povstání jako konečnou bývají většinou během víkendů a svátků. Ale během povodně 2002 fungovala měsíce jako konečná také (dál do centra už vlaky nepokračovaly) a fungovalo to. I když si také pamatuji ten chaos první den).
Nechápu. Taková výluka už byla mnohokrát, možná i každý rok, a nikdy se o žádných zvláštních komplikacích nepsalo; a patrně ani nebyly. Pravda ale je, že jak se hlavně na Brumlovce a zřejmě i na Chodově vytvářejí nová a nová kancelářská místa (určitě nesmírně důležitá), tak se hlavní přepravní proud začíná poněkud obracet, vedle původního jednoznačného dojíždění z okraje Prahy do centra a Dejvic začíná prudce sílit i směr opačný. Možná si toho organizátoři dopravy ještě nevšimli. Další, neméně významný faktor je, že zejména trasa C metra, která je tradičně nejzatíženější, nejméně v úseku z Hájů na Pankrác prakticky nemá alternativu. Tragédie pražské dopravy navíc je, že je do ní naprosto nedostatečně zahrnuta železnice, jako je tomu např. v Německu. Chybějí podzemní železniční průtahy městem, které by metru obrovsky ulevily. Když např. v Berlíně na dva roky úplně zavřou část trasy metra, není to žádný velký problém, protože vždy existuje několik rovnocenných nebo skoro rovnocenných alternativ. Praha toto nemá a patrně nikdy mít nebude.
Myslím, že už si všimli. Na pořadu je tramvaj z Budějovické nebo až z Kačerova přes Michli kolem bývalé pekárny.
Kde je otocka, kde je metro, a zastavka kde mohou zastavit tri busy za sebou. Staci takto?
HM.Koukam,ze to tam neznáte. Ještě jednou. Autobusy přijíždí po 5.květnu. Mají dočasně vyhrazený pruh.První zaútočí do kongresovky.Ty ostatní za ním.Na tu chvíli je zavřen pruh do Prahy.Lidi jdou asi 100 m a jsou na nástupišti metra směrem I.P. Pavlova.Autobus pokračuje kongresovkou, podjede magistrálu a ulicí na Pankráci přijede na Pražák, kde nabere lidi kteří přijeli od Vyšehradu. Jiní se tam nemotaji, protože jsou jinde.Tím pádem mám rozložené zatížení na dvě stanice. V každé mám půlku lidi. Kde najede autobus na ,5.května je fuk. Dejte si třeba mapy. Pevně doufám, ze stačí.
.
Lidi se mačkají na zastávce, národní katastrofa.
Se divím, že Pražáci se zajímají i o něco jiného než o Babiše.
A venkovský se zase zajímají o Pražáky, to je bludnej kruh. Zdravim do Zlína.
Hřib je génius a má to všechno zmáknutý. Kdyby Prahu vedl někdo jiný než piráti bylo by to určitě 100x horší ...
Proboha, a kdyby byl jiný primátor, tak by se ty pražce měnit nemusely?
Tak pánové z ROPIDu moc metrem nejezdí, ani MHD, tak vidí jen čísílka v tabulkách a to je vše. Realita jim uniká. Do této organizace se jen vyhazují prachy a nic víc a přínos je nula. To, že se potřebuje provést údržba a výměna pražců a jiných věcí každý chápe, ale prostě měla být udělána organizace lépe a odděleny prostory pro vystupující a nastupující již dávno. A z průzkumů asi ROPID moc neumí číst, protože by jinak věděl, že do kancelářských budov na Pankráci a Budějovické míří spousta lidí, kteří vystoupí na Pražském povstání a ty prostě kapacity této stanice přeplní
Z Pražského povstání na Vyšehrad je to 1 km. Slovy jeden kilometr. Tj. 15 minut chůze. Proč ti vohnouti nejdou jedna stanici pěšky?
Navíc dnes je i přijatelné počasí na hezkou procházku.