- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty soupravy byla katastrofa. Díky nim musely jít do kopru moderní vyvíjené čs. soupravy. A kvůli dvakrát těžším ruským se musel předělávat nuselský most. Kolik zla ti komunisti natropili...
Tyhle krásné soupravy (dodnes si pamatuji zejména skoro muzejní osvětlení a pak madla sedaček u dveří, umožňující pohodlné opření o ně) si nezasloužily tak hrozně odbytý článek Na Technetu vzácná výjimka, naštěstí...
První vagony měly dokonce dřevěné rámy oken, později je z bezpečnostních důvodů nahradili hliníkovými.
Havlíček je opravdu odporník než odborník. Motory s výkonem 110kW byly a jsou až na vozech 81-71 a 130kW na M1. Na Ečs nikdy nebyly. Rekonstruované byly pouze vozy 81-71. K dalšímu využití byly odprodány projektu ČVUT Krkonošské metro 2 čelní vozy 81-717.1.
Pro všechny kritiky prototypu R1. Pustte si dokument o Cestmiru Šimáně. Vyvíjel R1ku a po 30 letech byl přizván k vývoji souprav, které ted obsluhují C linku. Z 80 procent je to jen modernizovaná R1ka, kterou měli prototyp už na začátku 70tych let. Jak se vám jezdí na lince C-metra ? Pro všechny neznalé rejpaly: Máte vůbec ponětí, jak bychom na tom byli skvele kdybychom pro půl světa vyráběli metro ? Čestmír Šimáně je autorem tramvaje T3, ta dodnes jezdí po půlce světa, takže i kdyby jeho R1ka, která ted jezí na Céčku tenkrát nebyla potopena, mohla ve velké míře dobývat svět.
kWh zřejmě nebude jednotka výkonu. Možná to vzniklo nepochopením toho, co je hodinový výkon (v kW, samozřejmě) - motor může takovýto výkon podávat jen po omezenou dobu, typicky méně než jednu hodinu. Pak se ohřeje příliš a jeho výkon musí být snížen ... na výkon trvalý.
Slečno Formánková, chápu, že na filozofické fakultě a zvlášť oboru kultorologie se fyzika neučí, ale jednotky výkonu se probírají na základní škole v předmětu fyzika, který jste, jako vysokoškolačka, určitě obsolvovala.
Ečs skutečně rekonstrukcí neprošly, to je jaksi zaměňujete za 81-71...
a z původních 0vozů 81-71 nezbyly jen podvozky, ale i "kastle" a to i s dveřma, jen to bylo vše pro trasy A a B repasováno a přebarveno