- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na tom přechodu v Podbabě je to dost o pusu. Světla na přechodu se rozsvítí najednou pro obě strany silnice, ale neplatí to pro kolejiště. Tam je ještě chvíli červená a obvykle v tu chvíli prosviští některá tramvaj. A chodci si té červené často nevšimnou, protože zírají na opačnou stranu silnice, nikoli středový semafor. :(
jeden by čekal, že v 60 by už mohl mít rozum a mezi vozama nelézt...
Pozustalim uprimnou soustrast , je to hrozne pred Vanoci stratit rodineho prislusnika .
Bohuzel je mnoha lidi co nedavaji pozor , spech , zbrklost , stres, Vanocni horecka atd.
Stratit by mi nevadilo. Naopak ztráta kohokoli blízkého by mě zasáhla. Ale to vy řepy nepochopíte.
Není to první ani poslední případ kdy někdo skončí pod koly kolejové vozidla.
V zst. Pobřežní cesta a žst. Černošice jsou gumové bodce k ničemu! Chodce to od přecházení neodradí hlavně v Černošicích kde jsou u přejezdu. Tam ten podchod využije málokdo. Prostě řešením je stěna nebo vyšší zábradlí znemožňující podlezení ani přelezení. V metru by bylo dobré umístit zábradlí také jen mít otevřený prostor u dveří. Věřím, že těch srážek s osobou by bylo méně.
To prodložení tramvajové tratě se zde nepovedlo:
- 200 metrů za 200 milónů
- nástupiště směrem do centra je tak dlouhé, že se nastupuje jen asi 100 m od původní zastávky u hotelu, zato čtvrt km od vlaku
- místo, aby byl přestup z tramvaje na vlak hrana-hrana, chodí se přes dva přechody
- okolo křižovatky je přechodů osm
Na červenou se tu chodí masově jak na vlak, tak do Kauflandu.
Ale mezi vozy - tomu už asi lepší stavební úprava nepomůže.
Další člověk co si myslel že má na přechodu přednost i před fyzikálními zákony.
Pravdepodobne podle zjisteni na miste prelezal mezi vozy...