- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takovych let se o te rekonstrukci mluvi, a nebyli schopni udelat provizorni vyhybky behem vsech tech vyluk, aby vlaky nahoru na Zvahov nemusely delat takove opicarny?? To je stejne kvalitni priprava, asi jako udrzba zeleznicniho mostu poslednich 40 let...
Na úkor kapacity nádraží se postaví nová čtvrť? Nejsem dopravní odborník, ale cosi mi na tom nesedí.
5/6 toho nádraží vedle lukrativní čtvrti je nevyuživaných.
Odstranění ocelové lávky nad stanicí je v plánu letos na podzim. Do doby otevření nové spojnice za čtyři roky, která zkracuje cestu mezi Radlickou a Nádražní ulicí o přibližně čtvrt hodiny, dojde k posílení spojů MHD.
Doporučil bych dotyčnému počtáři si to vyzkoušet. Délka obchozí trasy je 1,7 km, to běžný člověk dá tak za 30 minut... A to to beru, že je volný průchod a nikde není semafor.
Tak jednak běžný člověk ujde 1,7km doufám za méně než 30 minut. A jednak píší že 'zkracuje', tedy přes tu lávku to asi také chvíli trvá, ne?
Jsou to dva rozdílné pojmy. Proto se říká i nádražní budova. Nádraží totiž s nějakým "obchoďákem" kolem něj nemá nic společného.
Nejtěžší úkol bude vystrnadil žlutého komika ze Smíchova.
Smrdutí homelesáci se jíž těší na nové eldorádo.
Jen abyste mezi nimi jednou sám neskončil.