- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někde hučí dálnice,
někde zase řeka,
ten kdo bydlí poblíž,
zbytečně se vzteká.
"Racionálně uvažující člověk nemůže v roce 2014 schválit okruh naplánovaný pro hlavní město zhruba v roce 1963, ještě za hluboké totality. Stačí pohled na mapu a vidíme, že tehdy ten plán skutečně vedl v polích za Prahou, dnes tam však stojí sídliště a rodinné domy,.." - Racionálně uvažujecí člověk nemůže postavit domy tam, kde se od roku 1963 plánuje okruh...
Možná by místo nic neříkající fotky byl lepší u článku plánek, kudy to povede?
A to všechny domy v dotčených městských částech stojí více než 50 let? Protože pokud ne, tak se tam obyvatelé stěhovali s vědomím, že budou žít u budoucí dálnice a úřady jim stavby se stejným vědomím povolovaly. V tom případě nemají žádné právo protestovat. Nechápu, co tu kdo ještě řeší.
Nechápu, k čemu mě jako Pražanovi bude okruh dobrý? Eko iniciativy usilují, aby průjezd Prahou byl znemožněn. Já se přitom k okruhu od bytu ani nedostanu. Využívám Jižní spojku a Magistrálu. I ty mám dost daleko. Představa, že místo Magistrálou, mám jet 3x delší trasou okruhem, mi přijde úděsná.
Přitom se chystá mýto, nízkoemisní zóna a vždy je to podloženo představou, že Pražané pojedou hlavně po okruhu. Kolik Pražanů potřebuje jezdit trasu Říčany - Suchdol? Středočeši? Vyplatí se okruh alespoň jim?
Aneb, mě jako Pražana postihnou všechna omezení, která jsou namířena proti průjezdu Středočechů centrem Prahy. Díky.
pražáci chteji, aby okruh nevedl jejich uzemim. Supr. Hlavně, aby to bylo jinde. Jděte do háje!!!
Je zajímavé, že pokud někde podle územního plánu je 50 let navržený obchvat, tak tam obce/městské části vesele povolovaly výstavbu a teď protestují... A také je zvláštní, že budoucí majitelé nemovitostí se absolutně nezajímali, co v okolí jejich budoucího pozemku by mělo vyrůst za další stavby... To je vidět, jak důkladně lidi přemýšlí o tom, kam se uvážou na zbytek svého života... Podobně jako v Chabrech, kde se nikdo nezajímal o to, že novostavby vznikaly na zavezené skládce...
městské části výstavbu nepovolují
Po půlstolet je jasné, že město (již v současnosti) potřebuje okruhy dva. Jeden pro vnitroměstskou dopravu (proobjíždění centra) a druhý pro dálkovou dopravu dálničního typu. Za dalších 50 let se realizace možná dočkáme. Tehdy, ale potřeby už budou zatím zase někde jinde.
Teď z jiného soudku, když tak stojíte na dálnici někdy až celé hodiny prakticky na jednom místě, nenapadlo Vás, že poměr počtu nájezdů a výjezdů z dálnice 1:1 je naprostý nesmysl? Výjezdů by měl být přinejmenším dvojnásobek standardních, a pak by měly být ještě další - nouzové aktivovatelné v případě nehody při které jeden směr kompletně stojí.
Nedávno jsem jel přes DÁLNIČNÍ křižovatku v srdci Břevnova, v bezprostřední blízkosti pražského hradu, a říka ljsem si co všechno krásného mohlo v těchto místech vzniknout.
Správné rozhodnutí.
Severní varianta okruhu je nesmysl...
Jižní varianta je stabilizovaná v územních plánech padesát let
.
Záleží kde kdo bydlí. A podle toho prosazuje trasu. Bydlet v Suchdole, tak se taky stavím na hlavu. Navíc ten super most - co jsem slyšel, žádná sláva zejména v případech nehod, apod.
A právě v tom, že trasa je v územních plánech stabilizovaná 50 let je zřejmě problém, protože se trasa zas tak moc nerespektovala.
"Ten by tak podle územního plánu měl vést například přes Běchovice, Dolní Počernice, Černý Most, Ďáblice, Březiněves, Dolní Chabry či Suchdol."
Černý Most? A to jako proboha kde? Tam už se snad další okruh nevejde. A hlavně jeden okruh už tam mají...