- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Město potřebuje nutně dva okruhy vnitřní a vnější, ale za mě je Magistrála považována za dálnici ve městě a to rozhodně byla velká tehdy chyba! Tunel je určitě mnohem lepší varianta, sice se provoz musí regulovat na střídavý provoz (ciklus) červená 90 vteřin, zelená 40 vteřin. Tohle se mělo zavést pouze pro MHD teď také v Průmyslové kvůli silné IAD, ta pokud by byla svedena do vlastního pruhu tak by MHD byla spolehlivější. O něco menší jsou komplikace v Hornoměcholupské. Je velká škoda, že linka metra C nemá řešení běžné dopravy také po povrchu linka v úseku ZELENÁ LIŠKA - Pankrác (C) - Pražského povstání (C) - Náměstí bratří Synků (S) - I.P. Pavlova (C) - Muzeum (A/C) - Hlavní nádraží (C/S) - Masarykovo nádraží (B/S) - Bílá labuť - Těšnov - Vltavská (C/S) - Holešovická tržnice (Štvanická lávka) - Tusarova /z/ - Dělnická - U Průhonu /t/ - Ortenovo náměstí - Nádraží Holešovice (C/S) - VÝSTAVIŠTĚ.
Magistrála je normální průtahová komunikace, bez ní by centrum nešlo dopravně obsluhovat, milionová metropole se zkrátka nedá obsluhovat nějakou komunikací třetí třídy. Tunely jsou fajn, ale to zrovna u magistrály to není téma - kvůli metru C je to vyloučené.
Pruhy pro MHD v rámci stávajících komunikací jsou čiré zlo, má to silně negativní dopady na dopravu nejen v dané lokalitě. Hornoměcholupská je pak ukázkou toho jak se to dělat nemá, z kdysi silně naddimenzované obchvatové komunikace vedené po hraně sídliště, se dnes stalo dopravní hřiště se zcela zdecimovanou průjezdností, cykloaktivistický nesmysl.
A za deset let tu bude podobný článek. Až se to jednou otevře (jestli), Čína bude cestovat warpovými branami.
Komunisté plánovali, že celý ZAKOS postaví do r. 2000. Pak z toho byl ZKS s plánem do roku 2010. Po revoluci to aktivisté hodně, hodně proškrtali a z toho co zbylo se postavila tak necelá čtvrtina. A to ten původní ZAKOS byl projektován tak na 25% automobilů oproti dnešku. Doufám, že projektem "Fit for 55" dopadnou stejně.
Na tom projektu je zajímavé to, jak na animaci provozu v části "nové řešení" vznikají mnohem častější a hustější kolony než na části "stávající".
To je zákon dopravní indukce. Když se postaví nová silnice tak lidé kolem ní začnou zázračně bohatnout a kupovat si stále více nových aut až je v provozu více jedoucích aut než lidí s řidičským průkazem.
Nechápu, proč by se mělo kvůli projektu Botanica řešit zahloubení radiály a proč by to stát (tedy mi všichni) měl platit. V územním plánu je to již desítky let, takže každý kdo si tam pořizoval byt, s tím byl srozuměn. Developer jim to přeci jasně sdělil, že budou mít v budoucnu dálnici pod okny. Takže zahloubení klidně, ale platit by měl ten, kdo ho potřebuje. A nebo ten, kdo se na tom napakoval.
Proč by to měl platit ten co se na tom napakoval? Je to jen a pouze problém těch co si ten byt, nebo dům koupil
Ještě bych dodal, že bych celkem oceni vysvětlení, proč by měla tramvajová trať vést až k metru Jinonická...
Nejspíš aby nová zástavba nezpůsobila přetížení stanice metra - tramvaj poskytne přímé spojení s Radlicemi na místech, kam metro nejezdí.
Zajímavé je video a v něm obsažené varování, že kolona před Barandovským mostem bude stát až k metru Jinonice. Celkem by mne zajímalo, zda se autor této studie byl podívat na Radlické v době ranní špičky. To je tam totiž kolona až...k metru Jinonice. Takže stavba nic nezhorší, ani nezlepší. Problém je, že doprava má úzké hrdlo v podobě Barandovského mostu...
Úzké hrdlo je pouze dvoupruh v Radlické od bazénu dolů a navazující dva semafory.
Můze mi tvůrce studie vysvětlit, díky čemu v tunelu Mrázovka zhoustne provoz, ačkoliv tento zvýšený provoz Radlickou radiálu nevyužívá? ..řekl bych, že to nebude Radlickou radiálou, ale jednou obálkou diskrétně doručenou tvůrci studie.
Vždyť Radlická radiála má křižovatku až na jih od tunelu Mrázovka. Takže teď většina provozu, co se rve Plzeňskou, to bude objíždět právě přes Mrázovku.
Ano. Vetsinou jsou to lidi typu - koupil jsem si nove postaveny byt, aniz bych se zajimal o uzemni plan, ze mam okna nad planovanou ‘dalnici’, ktera je tam zakreslena 50 let. Ale budu skuhrat, ze to tam byt nesmi... klasika...
A myslíte, že za komunistů jste si mohl vybírat, kde dostanete přidělený byt?
Chci bydlet v Praze, chci parkovat u baráku, chci se v pátek rychle dostat na chatu a v neděli bez kolon snadno přijet až domů. Kolem baráku chci mít pěší zónu a nejbližší komunikaci vedenou daleko ode mě. Auto proto musím poskládat do tašky, dojet metrem na konec Prahy a tam svoje auto složit na začátku dálnice, abych mohl odjet mimo Prahu.
Možná ještě o trochu horší.
Chci bydlet v Praze, chci parkovat u baráku a nic za to neplatit.
Chci každej den pohodlně jezdit do práce autem a mít kde zdarma zaparkovat.
Chci se v pátek rychle dostat na chatu a v neděli bez kolon snadno přijet až domů.
Kolem baráku chci mít pěší zónu. Ostatní ať tam mají klidně parkoviště a frekventovanou silnici, kterou budu používat.