Diskuze

Pražané chtějí dokončený okruh a novou trasu metra, zjistil průzkum

Ve výstavbě dopravní infrastruktury je pro metropoli prioritou především dokončení velkého i městského okruhu. Podle průzkumu agentury Ipsos pro Sdružení pro architekturu a rozvoj si to myslí 56 procent Pražanů. Pro 22 procent je pak problémem i stále nedokončená trasa metra D.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
JC

Dopadneme jako v Londýně. Tak dlouho budeme o okruhu blábolit, až se Praha bude neustále rozšiřovat, že původně pole budou obydlené a zase se bude protestovat proti dálnici na dvorku..

1 0
možnosti
JC

až žádný okruh jako Londýn mít nebudeme...

0 0
možnosti
LK

Všichni chtějí mít dostavěný vnější a vnitřní okruh, i lidi z Prahé ...ale (v přeneseném smyslu) ne na mém dvorku. Klasická česká kecaná už X let

4 0
možnosti
JJ

J68i67ř21í 19J26o93z29a

26. 6. 2019 7:17

Oni by to chtelo i dalsi trasu metra v centru (pres centrum) Zizkov - Hlavni nadrazi - Nam. Republiky - Narodni - Ujezd - Andel

0 1
možnosti
DN

Jakto, že tam "chybí" cyklopruhy (aspoň dva" na všech hlavních ulicích), "vypatníčkované" křižovatky a další dopravně-zklidňující "soubory opatření"...????

1 0
možnosti
TL

Dostavěný okruh nechtějí jen Pražané. Nýbrž všichni co jezdí po dálnicích.

0 0
možnosti
AL

A národ by chtěl nové dálnice, rychlostní železnici, neúplatné politiky a plno jiných věcí, to taky zjistil průzkum :-)

0 0
možnosti
MS

Neúplatné politiky? Chtít něco, co neexistuje, je dost směšné, ne?

0 0
možnosti
TK

Nová, mladá garnitura co ovládla město i čtvrtě, má odlišnou představu o prioritách. Nejdřích chtějí zavést mýta, aby nám sem jezdilo méně sousedů. A i jednotlivé čtvrtě se chystají na své vlastní brány na vjezdu. Možná třeba pak Praha 6 a Praha 7 uzavře dohodu, že na přejezdu mezi nimi bude snížený poplatek. Budete-li z Prahy 8, budete platit stovku, ale mezi šestkou a sedmičkou se bude platit jenom pajcka. Že je to šílené? Pravda. Ale šílené věci mají přece největší šanci na realizaci.

4 0
možnosti
KN

Tomu nevytíženému cancouru metra "A" do Motola se podle tehdejšího starosty P6 říká Chalupoida. Tak teď nevím jak se bude říkat tomu cancouru odbočujícímu z tratě Kladno - Praha na LVH? Prostě tam kde by měl vítězit zdravý rozum rozhodují bohužel politici. :-( V měsíčníku Vaše P6 dokonce bývalý radní za dopravu prohlašuje (černé na bílém) že po té trati bude jezdit 20 vlaků za hodinu;-D. (tj. interval 3 minuty pane radní- to nemají ani tramvaje)!! Ano i takové odborníky Praha 6 měla a má z ANO. Místo aby ten vlak jezdil z Kladna do Veleslavína a odtud směr Smíchov a Hl. nádr. a z Veleslavína se prodloužilo "A" na LVH, tak se rodí jedna pitomost za druhou. Dtto i dvoupatrový most v Suchdole, ten okruh musí být dál od města, jinak to jsou vyhozené peníze. A nebo to je záměr?

2 3
možnosti
JB

To je fakt kumšt nasekat v jednom odstavci tolik blbostí.

Metro A do Motola není nevytížený cancour, ale normální pokračování metra A - a vytížené. Ano, není tak plné jako Cčko mezi Muzeem a Pankrácí, ale to je normální a je rozhodně vytíženější, než třeba A Flora - Hostivař nebo C Holešovice - Letňany.

A most v Suchdole bez ohledu na to, kolik bude mít pater, je jediné správné a možné řešení. Objíždět Prahu oklikou přes Drážďany není to pravé ořechové.

A nesmysly typu vlaku z Veleslavína na Smíchov - no to už je úplně k smíchu.

Takhle to vypadá, když někdo nemá naprosto páru o čem plácá a jen a jen plácá.

5 0
možnosti

Stovky vesnic by chtěli mít svůj vodovod a kanalizaci. Holt musí počkat.

0 2
možnosti
Foto

A to jim má zajišťovat Praha?

2 0
možnosti