- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dopadneme jako v Londýně. Tak dlouho budeme o okruhu blábolit, až se Praha bude neustále rozšiřovat, že původně pole budou obydlené a zase se bude protestovat proti dálnici na dvorku..
až žádný okruh jako Londýn mít nebudeme...
Všichni chtějí mít dostavěný vnější a vnitřní okruh, i lidi z Prahé ...ale (v přeneseném smyslu) ne na mém dvorku. Klasická česká kecaná už X let
Oni by to chtelo i dalsi trasu metra v centru (pres centrum) Zizkov - Hlavni nadrazi - Nam. Republiky - Narodni - Ujezd - Andel
Jakto, že tam "chybí" cyklopruhy (aspoň dva" na všech hlavních ulicích), "vypatníčkované" křižovatky a další dopravně-zklidňující "soubory opatření"...????
Dostavěný okruh nechtějí jen Pražané. Nýbrž všichni co jezdí po dálnicích.
A národ by chtěl nové dálnice, rychlostní železnici, neúplatné politiky a plno jiných věcí, to taky zjistil průzkum :-)
Neúplatné politiky? Chtít něco, co neexistuje, je dost směšné, ne?
Nová, mladá garnitura co ovládla město i čtvrtě, má odlišnou představu o prioritách. Nejdřích chtějí zavést mýta, aby nám sem jezdilo méně sousedů. A i jednotlivé čtvrtě se chystají na své vlastní brány na vjezdu. Možná třeba pak Praha 6 a Praha 7 uzavře dohodu, že na přejezdu mezi nimi bude snížený poplatek. Budete-li z Prahy 8, budete platit stovku, ale mezi šestkou a sedmičkou se bude platit jenom pajcka. Že je to šílené? Pravda. Ale šílené věci mají přece největší šanci na realizaci.
Tomu nevytíženému cancouru metra "A" do Motola se podle tehdejšího starosty P6 říká Chalupoida. Tak teď nevím jak se bude říkat tomu cancouru odbočujícímu z tratě Kladno - Praha na LVH? Prostě tam kde by měl vítězit zdravý rozum rozhodují bohužel politici. V měsíčníku Vaše P6 dokonce bývalý radní za dopravu prohlašuje (černé na bílém) že po té trati bude jezdit 20 vlaků za hodinu. (tj. interval 3 minuty pane radní- to nemají ani tramvaje) Ano i takové odborníky Praha 6 měla a má z ANO. Místo aby ten vlak jezdil z Kladna do Veleslavína a odtud směr Smíchov a Hl. nádr. a z Veleslavína se prodloužilo "A" na LVH, tak se rodí jedna pitomost za druhou. Dtto i dvoupatrový most v Suchdole, ten okruh musí být dál od města, jinak to jsou vyhozené peníze. A nebo to je záměr
To je fakt kumšt nasekat v jednom odstavci tolik blbostí.
Metro A do Motola není nevytížený cancour, ale normální pokračování metra A - a vytížené. Ano, není tak plné jako Cčko mezi Muzeem a Pankrácí, ale to je normální a je rozhodně vytíženější, než třeba A Flora - Hostivař nebo C Holešovice - Letňany.
A most v Suchdole bez ohledu na to, kolik bude mít pater, je jediné správné a možné řešení. Objíždět Prahu oklikou přes Drážďany není to pravé ořechové.
A nesmysly typu vlaku z Veleslavína na Smíchov - no to už je úplně k smíchu.
Takhle to vypadá, když někdo nemá naprosto páru o čem plácá a jen a jen plácá.
Stovky vesnic by chtěli mít svůj vodovod a kanalizaci. Holt musí počkat.