- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uf, ještěže tak, jsem včera viděl tu kolonu a představoval jsem si jen to nejhorší... Takhle jenom jedno lehké zranění... Naštěstí...
Tato nehoda a další za celý tento týden jsou důsledek nepromyšlené dopravní strategie a dopravní politiky domácích i zahraničních vlád celé EU od roku 1989, kdy "odstřelili" železniční dopravce a veškerou dopravu natlačili do sféry autodopravní a automobilové loby, bez ohledu na kapacitní propustnost silniční a zejména dálniční sítě. To je vidět i v ČR v posledních 20-ti letech.
Co je výhodného na tom,na výrobně-dopravní-ekonomické a daňové strategii: " dnes vyrobeno-večer vyskladněno-v noci dopraveno / pokud dopravce nezůstane viset v zácpě/ zítra smontováno či prodáno.
Bohužel, když selže lidský faktor,řidič a zejména jeho bdělost, zdraví, tak je celá strategie rychlého pohybu materiálu a zboží v " havarijním" stavu, dispečeři logistiky si trahjí vlasy a jsou v infarktovém stavu nehovoře o řidičích dopravujících opožděné zboží-zásilky. Pak cse nedivme, že je na silnicích z důvodu nevyspání, stresu, zamlčeným zdravotním problémům řidičů, kteří neřeknou, že mají zdravotní potíže, jen aby si vydělali, tak je tolik lidských tragédií.
To chci vidět, jak to dopadne až dojdou zásoby ropy,nafty, budou nedořešeny problémy velkokapacitních nákladních elektro aut, přeustí se dopravní propustnost.
Doufám, že jste člověk, co si všechno objednává tak, aby vám to bylo dovezeno po železnici.
Magdak - Bulhari... Tim bych to asi uzavrel.
Docela by mě zajímalo jak může být někdo takové nemehlo, že na naprosto rovném a přehledném úseku, kde se navíc jede jen jedním směrem, převrátí kamion na bok...
To si tak zdrimnes nebo zadivas na TV a je to hned...