- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Americe se k likvidaci vězeňského busu obvykle používá lokomotiva, zatímco u nás je prakticky vyzkoušeno, že k likvidaci obrněnce stačí Fabie.
Pravděpodobný průběh bouračky podle brzdných stop zachycených na videu z letadla čas cca 16".
Tahač s tanky jel v právém jízdním pruhu. Kousek před místem nehody ho předjel vězeňský autobus, který začal prudce brzdit před místem nehody, zřejmě aby nenarazil do osobního/nákladního třetího auta, které muselo jelo sníženou rychlostí nebo muselo přibrzdit před zúžením pod mostem. Řidič autobusu nestačil dobrzdit a aby nenarazil do před ním jedoucím autem v levém pruhu prudce strhnul autobus do pravého jízdního pruhu. Přitom ten manévr nezvládnul a narazil předkem autobusu do zvukové bariéry na pravé straně silnice a zřejmě stál šikmo na tu bariéru. Na to reagoval řidič tahače s návěsem s tanky. Začal brzdit a snažil se vyhnout havarovanému autobusu tím, že při brzdění odbočil z pravého pruhu do levého pruhu a dokonce odtlačil do levé strany dočasná svodidla. Nestačil však dobrzdit, zachytilzadek autobusu a otočil ho do 45` úhlu proti směru jízdy a předkem tahače zastavil cca 5 metrů za tím pootočeným autobusem.
Vzhledem k brzdné dráze i vybočení doleva ten tahač určitě jel pomaleji než ten autobus, ale při té celkové hmotnosti neměl šanci lépe reagovat na ten autobus co mu vlítnul přímo před čumák. Viníkem nehody je velmi pravděpodobně ředič toho autobusu - nepřiměřená rychlost a nedodržení bezpečné vzdálenosti. Smůlu měl asi člen ostrahy co seděl vzadu vlevo v autobusu kam najel ten tahač. Situaci nepochybně zhoršil následný požár, ale asi se všichni dostali ven včas.
podle všech informací měl smůlu řidič toho muklbusu. Ten skončil v pytli.
Slava!
Tanky odjely, cca po 6 hodinach, co to tu mam na pozadi pusteny...
No to neznamená, že by obnovili provoz ještě dnes. Ten přenos už raděj vypli, aby nebylo vidět jakým způsobem posouvají ta svodidla.
Nemuzu si pomoct. Tank tam vidim porad jen jeden.
A zase ten havarovaný návěs v levém (užším) pruhu.Dispečink v Rudné má k dispozici digitální návěstidla ,ale je pouze schopen rozsvěcovat informaci "kolona",čehož by si jeden určitě nevšiml , když v té koloně stojí.Rozsvítit značku zákaz jízda kamionů v levém pruhu je asi zakázáno a zároven se tím znemožnuje i kontrola jízdy ze strany policie.Protože co není zakázáno je přeci dovoleno!
Ta značka tam svítí každou chvíli. Těžko předjímat jak to bylo, ale na jedný z fotek byla vidět brzdná dráha z pravýho do levýho. Až mi to přišlo, že kamion brzdil z pravýho, chtěl se vyhnout do levýho, ale sebral konec autobusu a tím ho otočil. Ale jak říkám, těžko soudit jen na základě fotek...
Zdá se že si na ten tank vzali malý jeřáb, jak jim to pořád řve, že je to těžké.
Nebo přesněji, že hrozí převrácení.
No nakonec to nějak dali :-)
Sleduji to od 15 hod. a ta organizace práce je neskutečná. Ta firma je zadarmo drahá.
Sledujete někdo to odklízení online? To je hodně velká groteska.
To bude mít větší sledovanost než Most!
Nejvic mne fascinovala neochota odstranit ten delici pas, misto toho stravili 30 minut manevrovanim tahace. Jak dlouho bude v krkolomne pozici trvat nalozeni tanku si pockame
Plánovači objížděk jsou zadarmo drazí. K této profesi je bohužel nutná vysoká škola, ale v reálu to dopadne tak, že to dělají ti nejhorší studenti, kteří sotva dostudovali.
V 15:30 jsem to měla cca 15 minut domů do Kladna, dorazila jsem v 18:30 a místo cca 30 km najela skoro 100, všechno zacpané a neprůjezdné a evidentně všechny policejní složky u místa nehody a nikde jinde. Přitom stačilo odklonit nás před Barrandovem do Dejvic, kde už se dalo po Evropské z Prahy vyjet a dostat se nejen do Kladna, ale i na Plzeň a na Karlovy Vary.
Jenže u toho by se muselo přemýšlet. Nebuďte naivní. A policejní složky tam být musely, co kdyby náhodou chtěl někdo opatrně couvnout 100m k výjezdu, aby nemusel 6 hodin čekat, až se ti Pati a Mati předvedou.