Diskuze

Po srážce s kamionem shořel autobus Vězeňské služby, zemřel její pracovník

Na Pražském okruhu shořel po srážce s kamionem převážejícím tanky autobus Vězeňské služby. Při nehodě zemřel jeden z jejích příslušníků. Zranilo se celkem čtrnáct lidí. Incident blokuje dálniční okruh kolem metropole na 19. kilometru ve směru na letiště v oblasti Řeporyjí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

V Americe se k likvidaci vězeňského busu obvykle používá lokomotiva, zatímco u nás je prakticky vyzkoušeno, že k likvidaci obrněnce stačí Fabie.

1 1
možnosti
BV

Pravděpodobný průběh bouračky podle brzdných stop zachycených na videu z letadla čas cca 16".

Tahač s tanky jel v právém jízdním pruhu. Kousek před místem nehody ho předjel vězeňský autobus, který začal prudce brzdit před místem nehody, zřejmě aby nenarazil do osobního/nákladního třetího auta, které muselo jelo sníženou rychlostí nebo muselo přibrzdit před zúžením pod mostem. Řidič autobusu nestačil dobrzdit a aby nenarazil do před ním jedoucím autem v levém pruhu prudce strhnul autobus do pravého jízdního pruhu. Přitom ten manévr nezvládnul a narazil předkem autobusu do zvukové bariéry na pravé straně silnice a zřejmě stál šikmo na tu bariéru. Na to reagoval řidič tahače s návěsem s tanky. Začal brzdit a snažil se vyhnout havarovanému autobusu tím, že při brzdění odbočil z pravého pruhu do levého pruhu a dokonce odtlačil do levé strany dočasná svodidla. Nestačil však dobrzdit, zachytilzadek autobusu a otočil ho do 45` úhlu proti směru jízdy a předkem tahače zastavil cca 5 metrů za tím pootočeným autobusem.

Vzhledem k brzdné dráze i vybočení doleva ten tahač určitě jel pomaleji než ten autobus, ale při té celkové hmotnosti neměl šanci lépe reagovat na ten autobus co mu vlítnul přímo před čumák. Viníkem nehody je velmi pravděpodobně ředič toho autobusu - nepřiměřená rychlost a nedodržení bezpečné vzdálenosti. Smůlu měl asi člen ostrahy co seděl vzadu vlevo v autobusu kam najel ten tahač. Situaci nepochybně zhoršil následný požár, ale asi se všichni dostali ven včas.

https://www.novinky.cz/krimi/503903-zabery-z-letadla-zachytily-kolaps-prazskeho-okruhu-po-nehode-vezenskeho-autobusu.html

5 1
možnosti

podle všech informací měl smůlu řidič toho muklbusu. Ten skončil v pytli.

0 1
možnosti
ZS

Slava!

Tanky odjely, cca po 6 hodinach, co to tu mam na pozadi pusteny...

3 0
možnosti
MN

No to neznamená, že by obnovili provoz ještě dnes. Ten přenos už raděj vypli, aby nebylo vidět jakým způsobem posouvají ta svodidla.

1 0
možnosti
RK

Nemuzu si pomoct. Tank tam vidim porad jen jeden.

0 1
možnosti
MN

Jsou tam celou dobu dva.

2 0
možnosti
RK

R81o10m31a34n 57K72r37o72k

2. 5. 2019 21:37

A zase ten havarovaný návěs v levém (užším) pruhu.Dispečink v Rudné má k dispozici digitální návěstidla ,ale je pouze schopen rozsvěcovat informaci "kolona",čehož by si jeden určitě nevšiml , když v té koloně stojí.Rozsvítit značku zákaz jízda kamionů v levém pruhu je asi zakázáno a zároven se tím znemožnuje i kontrola jízdy ze strany policie.Protože co není zakázáno je přeci dovoleno! !!!

6 0
možnosti
MH

Ta značka tam svítí každou chvíli. Těžko předjímat jak to bylo, ale na jedný z fotek byla vidět brzdná dráha z pravýho do levýho. Až mi to přišlo, že kamion brzdil z pravýho, chtěl se vyhnout do levýho, ale sebral konec autobusu a tím ho otočil. Ale jak říkám, těžko soudit jen na základě fotek...

0 0
možnosti
JN

J47a17n 61N37o88v11á60k

2. 5. 2019 21:30

Zdá se že si na ten tank vzali malý jeřáb, jak jim to pořád řve, že je to těžké.

1 0
možnosti
JN

J53a91n 68N25o32v79á42k

2. 5. 2019 21:31

Nebo přesněji, že hrozí převrácení.

No nakonec to nějak dali :-)

0 0
možnosti
JP

J19a87n 51P85a95l32á66t

2. 5. 2019 21:26

Primy prenos: Pat a Mat v akci.

8 1
možnosti
MN

Sleduji to od 15 hod. a ta organizace práce je neskutečná. Ta firma je zadarmo drahá.

0 0
možnosti
LD

Sledujete někdo to odklízení online? To je hodně velká groteska.

To bude mít větší sledovanost než Most!

10 1
možnosti
JP

J43a13n 16P78a17l21á29t

2. 5. 2019 21:28

Nejvic mne fascinovala neochota odstranit ten delici pas, misto toho stravili 30 minut manevrovanim tahace. Jak dlouho bude v krkolomne pozici trvat nalozeni tanku si pockame ;-)

1 0
možnosti
VV

Plánovači objížděk jsou zadarmo drazí. K této profesi je bohužel nutná vysoká škola, ale v reálu to dopadne tak, že to dělají ti nejhorší studenti, kteří sotva dostudovali.

0 0
možnosti
MV

V 15:30 jsem to měla cca 15 minut domů do Kladna, dorazila jsem v 18:30 a místo cca 30 km najela skoro 100:-(, všechno zacpané a neprůjezdné a evidentně všechny policejní složky u místa nehody a nikde jinde. Přitom stačilo odklonit nás před Barrandovem do Dejvic, kde už se dalo po Evropské z Prahy vyjet a dostat se nejen do Kladna, ale i na Plzeň a na Karlovy Vary.

0 0
možnosti
VZ

Jenže u toho by se muselo přemýšlet. Nebuďte naivní. A policejní složky tam být musely, co kdyby náhodou chtěl někdo opatrně couvnout 100m k výjezdu, aby nemusel 6 hodin čekat, až se ti Pati a Mati předvedou.

2 0
možnosti