- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, že některé a časem všechny obvody Prahy vydaly či vydají daleko více povolení na modrých zónách, celý systém je dobrý pouze pro naplnění městské pokladny. Problémy pro občany žijící v takto postižených oblastech jsou daleko vyšší než efekt zaparkovat.
Pochopitelně, ZPS mají už v názvu vetknuto že jde o peníze, vzhledem k tomu že při jejich tvorbě žádné nová místa nevzniknou (možná jednotky u přechodů), tak logicky ani nemůžou nijak vyřešit problém s parkováním vyplývající právě z nedostatku míst.
Od paměti platí zásada, že trest musí přijít co nejdříve po porušení zákona. Už jenom proto, že někdo parkuje někde kde si myslí, že parkovat může a teď dostane pokutu za několik měsíců. Je vidět že vedení Prahy rezignovalo na výchovný účinek pokuty a jde jim jenom o to aby vybrali co nejvíce peněz, které potom rozkradou.
"někdo parkuje někde, kde si myslí, že parkovat může"
Když je tam zóna a já ji nemám zaplacenou tak si nemám co blbě myslet. Spíš je to o tom, že ta hlídkovací auta jezdí poměrně málo a pokud tam nechci parkovat celý den tak to spousta lidí riskne, protože dneska už moc neodtahují a pokuta za parkování je levnější jak celodenní lístek.
a ano, máte pravdu, rezignovali na výchovný účinek pokuty, kdyby ne tak by pokuta nebyla v rámci nízkých stovek ale od tisícovky výš, to by pak výchovný účinek možná i mělo.
To musí tenhle zlodějský vyděračský systém kamuflovat za špatné parkování? Prostě řekněte všem pražákům, aby vám, úředníčkům každý měsíc odváděli mafiánské výpalné ve výši 3000,- Kč a můžou si parkovat kde chtějí. Myslím si, že i tak by na to většina přistoupila.
Jste úplně mimo, asi tak o řád. 30 tisíc ročně se platí za firemní auto už teď, jen to je pouze pro jednu městskou část, když splníte podmínky. Takže pokud by to mělo být výpalné pro parkování kdekoliv, musel byste jít tak na 300k. :-D
Pokud nepřijde do týdne nějaká pokuta mělo by se to promlcet. Když už je ten systém tak zautomatizovany.
misto aby sli pracovat nekde k pasu tak urady nabiraji zbytecne lenochy, kteri budou pouze obtezovat motoristy s pokutami
".. SW přijde každou městskou část na cca 2 mil Kč... ".. - jak dnes magistrát počítá městské části v Praze? Jako před rokem 2000 "standardních" Praha 1-10 . nebo jako definice na wikipedii:
"Správní obvody Praha 1 až Praha 22 je neoficiální označení správních obvodů působnosti obdobné mimopražským obcím s pověřeným obecním úřadem nebo s rozšířenou působností. Statut hlavního městaPrahy ji svěřuje 22 z celkového počtu 57 pražskýchměstských částí."
takže tu máme možná celkovou částku mezi cca 40 -100 mil Kč za REPRESI a BUZEROVANI chudáků řidičů, kteří nemají často kde doma večer zaparkovat a tak stojí metr do žluté čáry (sám jsem takto dostal asi už 10 pokut za parkování - ani jednu jsem tomuhle chcíplému systému nezaplatil.. ).. je to totální výsměch. Neříkám, že se nemají dodržovat dopravní předpisy - ale Praha neumožnuje nic jiného, než je porušovat - viz např. pravidlo, že vedle tramvajové trati musí zůstat volný pás více jak 2m široký.. na mnoha místech vidíte, že tomu tam rozhodně není.. je tam sotva 0.5m a auta nikdo nepokutuje ani neodtahuje...
.. ale abych neodbočil od té hlavní myšlenky.. tak jen zřízení bude stát 40-100 Mil.. roční provoz určitě někde mezi 2-20 Mil. .. běžná pokuta za špatné parkování je dnes 600 kč.. to máme 67.000 udělených pokut JEN pro náklady 40 mil!! aby se zaplatily.. při 100 mil nákladech to je pak 167.000 pokut!!
TO JE NESKUTECNE!! TO JE ZVESTVO! Oni vyberou i méně, než do systému narvou.. vyhodit tu hnusnou lůzu z magistrátu!
Tomio na titulce, ale nejdulezitejsi zpravu dneska upozadite!!! ;-DDD
Připravovaný státní teror na řidičích.