- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to asi byl úspěšný "pokus o sebevraždu"...
A tenhle znáte?
To takhle přijde pán k holiči.
"A jak to chcete?"
"Normálně na Bartošku"...
Sorry, not sorry. Pán měl asi svoje problémy, ale tohle není řešení, a bylo to od něj značně bezohledné
Již by to chtělo oddělit nástupiště od kolejiště zdmi.
Je poměrně sobecké otravovat svými problémy půlku Prahy ...
Pro pana Žohu, jízda natřískanou sedmnáctkou byla fakt chuťovka. Nehledě na zpoždění asi půl hodiny.
Čuně... Takovýho svinčíku nadělat. To se nemůže otrávit někde v poklidu třeba plynem nebo mambou??
Spadnout pod metro a skočit pod metro v sebevražedném úmyslu je významově dost rozdíl.
To je ta dnešní móda, kdy "člověk za nic nemůže". To máte pořád "Auto srazilo chodce", "Strom odrazil auto do příkopu"... a tak dále...
Čím víc sebevrahů, tím míň sebevrahů.
Je to tragédie, a to jak osobní onoho sebevraha tak i pro zúčastněné, zejména řidiče metra.Přičemž je již dávno znám systém, jak takovýmto situacím předejít. Jde o mezistěnu,s dveřmi o rozměrech dveří metra, mezi nástupištěm a kolejemi. Dveře v mezistěně odpovídají dveřím vlaku metra, tak že pokud metro zastaví na přesně vymezeném místě jsou dveře proti sobě. Dveře v mezistěně se otvírají pouze po té když vlak metra stojí, a následně se otevřou dveře vlaku. Je jen s podivem, že obdobný systém nebyl ani za socialismu a ani nyní u nových stanic ze strany DPP zaveden. Domnívám se , že systém není použit pouze z úsporných důvodů, neboť časová ztráta způsobená prodlevou tohoto systému není tak velká. Obdobnou mezistěnu lze vidět v mnoha podzemkách světa.
V Praze máme nejraději, když nám člověk z pralesa začne vysvětlovat, jak to mají jinde.
Sebevrah ještě, že na Vltavské což nekomplikuje tolik provoz být to o stanici dál naštve více cestujících. Pokud přežil žádat finanční postih.
Tak tak, skočit tam na Florenci, nejezdí to až od Pražského povstání.