- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na ČT říkají 22 milionů, tady 33.. Nicméně nebylo by ekonomičtější schodiště vybetonovat a koupit pět Mercedesů, které budou lidi vozit nahoru a dolů? :-) Ale já vlastně zapomněl, že těch pár kubíků betonu by stálo o 10 milionů víc, než stavba eskalátoru... :-D Vážně začínám uvažovat, že se začnu věnovat státním zakázkám... :-)
a ještě prosím něco udělat s tou vodou, co se tam valí po schodech... a také proč při výběru dlažby na schody a podlahu bylo jediným kritérium její pokoud možno co nejnižší třecí plocha za mokra.. asi aby se využilo spojení do nemocnice motol, když už to AAA taxi odklonilo z letiště, aby nepřišlo o kšefty
No k tomu by stacilo, aby projektant umeel taky myslet, stacilo ten odtokovy zlabek navrhnout od steny ke stene, a ne jen tak nekam do podlahy, odkud ho voda obejde,..
Zaroven stacilo pro lepsi cisteni mit po stranach schodiste cistici zlabky...
Tech nesmyslnej blbosti je tam vic, treba informace o smeru jizdy v osvetleni nad nastupistem jsou jen max. pro pavouky, pac smeruji primo proti zdi...
Hurá, už to městu a DP došlo? Ale že to trvalo Teď ještě aby jim došlo prodloužení metra ( nebo vlaku?) , a severní obchvat Prahy , úprava modrých zón a parkování , taxikáře, "drogisty" v centru a další "maličkosti" na které měla Krnda "bohužel " jen 4 roky
Co si vymyslí příště? Bez schodů? Provazový žebřík z metra.
Oni ty vystupy k autobusum jsou vytizene jen proto, ze nejdrive mela byt postavena trat na letiste a Kladno a tim padem, jsou eskalatatory planovany k nastupistim vc. vytahu, metro se melo postavit pozdeji nez vlak, ale vyslo to obracene... Na tom terminalu vlastne dnes vubec nemeli koncit zadne autobusy z Kladna a z letiste, tedy hlavni proud cestujicich mel byt prave vlak-metro...
PS: zajimave je, ze na Dejvicke turiste tahali kufry po schodech do/z metra normalne a letiste tam zadne nosice nemelo... spis je to reakce na to, ze metro se postavilo drive, zatimco na trat na letiste, ktera mela byt hotova drive nez metro, se jeste nekoplo do zeme...
To stejně můžou vymyslet jen tady.. Dopravní uzel na letiště bez eskalátorů ...:-D
Oni tam jsou v planu uz od projektu, ale SZDC nestihla postavit vlak na letiste...
Výtah za 8 mega a 9 měsíců proti tomu eskalátor za 33 mega a 6 měsíců. To přijdou ti nosiči na platech na víc něž 25 mega za čtvrt roku, že se vyplatí tahle varianta?
No nevim, az do doby nez se postavi vlak na letiste, pak ten eskalator asi bude zbytecny, resp. jen malo vyuzivany - zmizi busy na letiste i na Kladno...
To mají štěstí, že k té plánované zastávce vůbec vede východ z metra. Další absurditou této stanice totiž je, že tím jediným směrem, kde bydlí víc lidí, kde je sídliště, východ z metra nevede a chodí se po přechodech.
Když metro do Motola otvírali, byla zmínka o tom, že na Veleslavíně budou nosiči bagáže. Myslel jsem si, že je to aprílový žertík a prostě tomu nevěřil. Ale stalo se...To chce fakt fištróna přijít na to, že lidé jedoucí na letiště budou mít kufry a ty bude potřeba z metra nějak dostat k autobusu. Tak Vám to nakonec docvakloGratuluju
Jenze oni nemeli prijizdet busem, ale vlakem... a vetsina by stejne na veleslavine neprestupovala na metro...
PS: na Dejvicke taky nebyl eskalator a nikdo to neresil, zadne nosice jsem na Dejvicke nevidel...
A proc uz to neslo v puvodni stavbe?
Puvodni projekt pocital s prestupem na vlak z/na letiste, tam jsou v planu jak eskalatory, tak vytahy na nastupiste...
Ano, to chce bravurní potlesk pro všechny, kteří vymysleli metro bez eskalátorů... to musela být dřina... doufám, že dostali pořádné prémie.
Ehm, je tam vytah, hned za prechodem a je v planu bezbarierovy pristup od vlaku...