- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Scheinherr je Čižinského pilný žák. Pokaždé, když vidím ty cyklozvěrstva kolem Hlávkova mostu, tak na mě jdou mdloby.
Na území Prahy 6 se úpravy týkají křižovatky Velvarské a Jírovy ulice, kde bude prostor křižovatky vyvýšen
............................................
Která ulice v Praze 6 nemá na sobě alespoň jeden hrb?
V Praze by hodně pomohlo pokud by se vybudovalo více kruhových objezdů z toho by byl přímo podjezd nebo nadjezd a vlastní odbočovací pruhy vpravo tedy, že na kruhový objezd by vjel pouze řidič který by chtěl jet vlevo. Jenže taková křižovatka by byla pěkně drahá, ale za to bezpečná a účelová. Nejblíže k takové realizaci má křížení ulic Mírového hnutí x Pod Chodovem x Türkova.
Novy prechod s ostruvkem bude stat 1,1 milionu korun. To je jako ty betonovy kvetinace na Smichove, co jeden stal 70 000 korun.
Hlavně to odůvodnění - prý kvůli BEZPEČNOSTI !!!!!!
A budou po těch cyklostezkách, taky jezdit cyklisté?
Nebo budou prázdné, zatímco vedle bude stát kolona aut?
Vy jste ten článek nečetl? Nebo jste nikdy nebyl v Radotíně?
Magistrát bude řešit a utrácet za úpravy. Je to jistě chvályhodné, nicméně všechny zmíněné oblasti jsou řešitelné levněji. Stačí jen důsledně vymáhat dodržování platných zákonů. A samozřejmě nejen na uvedených místech.
Možná by bylo vhodnější zabývat se řešením křižovatek, kde toto samotné nepomůže. Kolik peněz by ve srovnání s těmito úpravami stálo opětovné osazení křižovatky ulic Spálená X Lazarská světelnou signalizací? Tuto křižovatku ve špičkách pracovních dnů téměř nelze bezpečně přejít. Skoro nepřetržitý proud tramvají v šesti různých směrech a jejich absolutní přednost na přechodech pro chodce neumožňují křižovatku bezpečně přejít.
Co přesně byste vyřešil semafory ? opravdu chcete delší kolony a delší čekání chodců na zelenou ?
Scheinherrovi hrabe, zhlédl se v magorovi Čižinském......
Retardérov. Každý vůz musí téměř zastavit, a pak na plný céres zase zrychlit. Kolem bydlící budou poslouchat nikdy nekončící serenádu nárazů kol do zvýšené křižovatky a zvuk vytáčených jedniček a dvojek při rozjezdu aut. Předpokládám také, že zde bude zavedeno pravidlo pravé ruky, takže 3x denně tu budou kolize venkovanů, co nevědí která je pravá a co ty čáry na silnici znamenají.
Skoro se vším souhlas a proto plus, kromě teda těch venkovanů, ale asi máte jinou zkušenost než já, když jsem bydlel na menším městě a přijel k nám na křižovatku bez semaforů Pražák, tak to byly hned zmatky a krizové situace
Nesmyslne ostruvky, zuzeni, zpomalovaci vyvyseniny, semafory, plastovy patniky atd. ktery jeste vic komplikuji uz tak problematickou dopravu. Vyhazovani desitek milionu za totalni kraviny. Hlavne necekejte nejake smysluplne veci pro zlepseni dopravy. Vitejte v Praze kde to ridi opravdovi odbornici...