Diskuze

Praha upraví kvůli bezpečnosti čtyři křižovatky v různých částech města

Pražský magistrát chce nechat upravit čtyři křižovatky v Praze 6, 16, 19 a v Ďáblicích. Důvodem je snaha zvýšit bezpečnost chodců a cyklistů. Náklady na všechny práce jsou předběžně vyčísleny na 8,6 milionu korun. Dokument, který změny navrhuje, v pondělí projednají pražští radní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

V83í24t 16S37v33o80b42o96d27a

20. 10. 2019 20:46

Scheinherr je Čižinského pilný žák. Pokaždé, když vidím ty cyklozvěrstva kolem Hlávkova mostu, tak na mě jdou mdloby.

0 0
možnosti

J48o63s65e92f 25Š52v50e38c

20. 10. 2019 20:31

Na území Prahy 6 se úpravy týkají křižovatky Velvarské a Jírovy ulice, kde bude prostor křižovatky vyvýšen

............................................

Která ulice v Praze 6 nemá na sobě alespoň jeden hrb? Rv

0 0
možnosti
TH

V Praze by hodně pomohlo pokud by se vybudovalo více kruhových objezdů z toho by byl přímo podjezd nebo nadjezd a vlastní odbočovací pruhy vpravo tedy, že na kruhový objezd by vjel pouze řidič který by chtěl jet vlevo. Jenže taková křižovatka by byla pěkně drahá, ale za to bezpečná a účelová. Nejblíže k takové realizaci má křížení ulic Mírového hnutí x Pod Chodovem x Türkova.

0 0
možnosti
KK

Novy prechod s ostruvkem bude stat 1,1 milionu korun. To je jako ty betonovy kvetinace na Smichove, co jeden stal 70 000 korun.

1 0
možnosti
DN

Hlavně to odůvodnění - prý kvůli BEZPEČNOSTI !!!!!!

0 0
možnosti
MK

A budou po těch cyklostezkách, taky jezdit cyklisté?

Nebo budou prázdné, zatímco vedle bude stát kolona aut?

9 1
možnosti
JH

Vy jste ten článek nečetl? Nebo jste nikdy nebyl v Radotíně?

0 2
možnosti
MT

Magistrát bude řešit a utrácet za úpravy. Je to jistě chvályhodné, nicméně všechny zmíněné oblasti jsou řešitelné levněji. Stačí jen důsledně vymáhat dodržování platných zákonů. A samozřejmě nejen na uvedených místech.

Možná by bylo vhodnější zabývat se řešením křižovatek, kde toto samotné nepomůže. Kolik peněz by ve srovnání s těmito úpravami stálo opětovné osazení křižovatky ulic Spálená X Lazarská světelnou signalizací? Tuto křižovatku ve špičkách pracovních dnů téměř nelze bezpečně přejít. Skoro nepřetržitý proud tramvají v šesti různých směrech a jejich absolutní přednost na přechodech pro chodce neumožňují křižovatku bezpečně přejít.

3 2
možnosti
JK

Co přesně byste vyřešil semafory ? opravdu chcete delší kolony a delší čekání chodců na zelenou ?

0 0
možnosti
ML

Scheinherrovi hrabe, zhlédl se v magorovi Čižinském......;-€

4 0
možnosti
DN

Svůj k svému se opět ukazuje...

0 0
možnosti
VK

V78í84t 60K86o93u25b23a

19. 10. 2019 13:41

Retardérov. Každý vůz musí téměř zastavit, a pak na plný céres zase zrychlit. Kolem bydlící budou poslouchat nikdy nekončící serenádu nárazů kol do zvýšené křižovatky a zvuk vytáčených jedniček a dvojek při rozjezdu aut. Předpokládám také, že zde bude zavedeno pravidlo pravé ruky, takže 3x denně tu budou kolize venkovanů, co nevědí která je pravá a co ty čáry na silnici znamenají.

16 0
možnosti
PN

P21a35v87e18l 64N44o70v30á25k

19. 10. 2019 19:07

Skoro se vším souhlas a proto plus, kromě teda těch venkovanů, ale asi máte jinou zkušenost než já, když jsem bydlel na menším městě a přijel k nám na křižovatku bez semaforů Pražák, tak to byly hned zmatky a krizové situace

0 0
možnosti

Nesmyslne ostruvky, zuzeni, zpomalovaci vyvyseniny, semafory, plastovy patniky atd. ktery jeste vic komplikuji uz tak problematickou dopravu. Vyhazovani desitek milionu za totalni kraviny. Hlavne necekejte nejake smysluplne veci pro zlepseni dopravy. Vitejte v Praze kde to ridi opravdovi odbornici...

11 0
možnosti