- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyhle havárie rozhodně nejsou náhoda. Je zajímavý, že jsou to cizinci, většinou dost zmatení a jedou v naprosto cizím terénu. Reagují zpomaleně, špatně nebo dokonce vůbec. Tím chci říct, že je to rozhodně jejich vina, ale mám velmi vtíravý pocit, že "nastavení" naších přejezdů tomu vůbec nepomáhá.
A jaká "nastavení" byste si tedy představoval?
Jen totální trotl zůstane STÁT na kolejích.
Trest by měl být doživotní zákaz řízení.
V souvislosti s věkem řidiče (a tlakem na zvyšování věku odchodu do důchodu) jsem si vzpomněl na vtípek: Mladá maminka s dítětem se chystá nastoupit do autobusu, když však uvidí dost starého pána za volantem znejistí a nakonec řekne: "Nezlobte se, my asi pojedeme až tím dalším..." Řidič se zatlemí a řekne: " Ale jo, klidně - další přijede za deset minut a řídí ho můj táta".
Tohle by mělo být hodnoceno jako pokus o vraždu.
Neni nad to RZ zamaznout na obrazcich a pak ji mit na videu krasne citelnou, inteligentni z idnes nezklamou
Testík, jak se zachováme, když sebevražedný terorista na přejezd postaví dodávku nabitou výbušninami. Někdo to natočí na mobil, a to bude tak asi vše.
To se nestane, protože to nedává smysl. Kdyby už měl tolik výbušniny na autě, tak ho použije účinněji.
Bartošová tam zůstala stát s úmyslem zabít sebe, kdežto srbský muslim tam stál s úmyslem zabít co nejvíc lidí ve vlaku.
Dejte se léčit pokud v tom vidíte atentát.
Svědek měl aspoň dvě minuty na to volat tísňovou linku, že mobil použil jako kameru je jiná otázka Chybí mi u všech článků informace které číslo příště nejlépe vytočit, až se stane něco podobného...
Nejlépe vybavený dispečink (nejrychlejší možnost informace přímo drážních hasičů a příslušného výpravčího/dispečera) bývá na 112 a obvykle je součástí dispečinku HZS ČR, kde je krajský operační důstojník.