Diskuze

Chceme, aby měl výtoňský most troje koleje, říká městský plánovač

Správa železniční dopravní cesty chce kvůli špatnému stavu zbourat most u Výtoně. Institut plánování a rozvoje souhlasí a požaduje, aby na mostě vzniklo trojkolejné spojení namísto dvojkolejného. „Rozšíření pomůže k tomu, aby do Prahy jezdilo autem méně lidí,“ říká šéf infrastruktury institutu Marek Zděradička.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RN

Pro Pražáky je to jednoznačně "Železniční most".

U spojení výtoňský most, bych se zarazil a po chvíli bych se ujišťoval "Myslíš/myslíte Železniční most?"

Hlasuju pro tříkolejný ve stejném stylu.

Je otázka, jak dlouho jim to bude trvat ...

1 0
možnosti
JS

takže zástupným důvodem pro bourání bude spíš snaha o to rozšíření, než jeho špatný stav....

0 1
možnosti
DK

Něco draze opravit (lávky) a pak to zbourat (celý most). To není trestné?

0 0
možnosti
FF

Ono to bourání hned tak nebude.

1 0
možnosti
AM

Jen tak mimochodem, k čemu je trojkolejný železniční most, když koleje dál na hlávák jsou dvě a Vinohradské tunely nejsou příliš propustné?

Co takhle nejdřív řešit špunt Vinohradských tunelů a pak to ostatní?

0 2
možnosti
PP

P34e27t64r 60P11e60t70r

30. 5. 2018 9:42

ano, nejlepší by bylo ho postavit dvojkolejný, zkapacitnit tunely a pak za pár let řešit, že nový most kapacitně nestačí.

Občas se nestačím divit nad myšlenkovými pochody některých diskutujících.

7 0
možnosti
JM

J74i84ř51í 55M80a77c80e47k

30. 5. 2018 7:32

A to nemohou například předměstské spoje jezdit střídavě – jeden spoj přes Smíchov a jeden přes Vršovice? Stačilo by na most inteligence dát druhou kolej a začít ho konečně využívat.

0 0
možnosti
AM

To je super nápad přidat na most inteligence další kolej. Ale k čemu to bude, když tunely v Chuchli jsou jednokolejné?

3 0
možnosti
ZS

Rozhodnutí SŽDC od stolu. A kudy budou jezdit vlaky přes Vltavu ? Takže nám zbývá most Zbraslavský / nákladní, Negreliho viadukt v rekonstrukci a Holešovická spojka z Libně na Děčín.

0 1
možnosti
VK

Tak asi trojkolejná replika je jediné trochu solidní řešení. Ostatní je fantazírování.

7 0
možnosti
SK

Replika s falešnými náznaky nýtů? To už je jak plastové podnikatelské baroko.

3 1
možnosti
MG

Živé město, nebo skanzen?

5 2
možnosti
PN

Památkáři poradí. Už startují kompresory na to velké nýtování. :-)

2 0
možnosti
MR

...me se pri vyjadrovani nekoho z IPR nnormalne zveda tlak...

Ano jsem pro trikolejne spojeni, ale dopr. zvedat most kvuli tomu, ze nekdo nerespektuje zakaz mi prijde jen vymluva, a uz je mi uplne jasny, ze most chteji betonovy, nejlip uplnou klasiku, ... Ja jsem spise pro ocelovy obloukovy, at je podobny tomu stavajicimu...

Ja vedel, ze za tim je IPR a jejich soudruzske planovani... haloo, uz neni socialismus, proberte se, nepotrebujem dohnat a predehnat zapad 60-70 let... budicek...

3 1
možnosti
VK

Však co píšete je jediné možné řešení a dělání toho povyku okolo je zbytečná ztráta času.

0 0
možnosti
P"E

Proč proboha plánují železniční most pod Vyšehradem když stejně chtějí vést železnici pod zemí od Smíchovského nádraží přes Karlovo náměstí - Náměstí Republiky na Masarykovo nádraží. Jestliže železniční most se bude demolovat jsem určitě pro nový, ale výstavba potrvá několik let. Nevěřím tomu, že se toho do roku 2035 v Praze hodně změní. Nevěřím tomu, že vznikne podzemka D na jih Prahy, nevěřím tomu, že do ulic vyjedou trolejbusy a nevěřím tomu, že povede železnice na letiště a bude zavedeno několik tramvajových tratí. Proto již sbírám fotografie z toho roku a následujících 18 let budu vše dokumentovat a uvidíme v čem jsem se spletl a v čem naopak jsem měl pravdu. Vše to můžete sledovat na mém Rajčeti.

5 4
možnosti
MG

Přečtěte si článek. A trolejbus v Praze už jezdí.

1 2
možnosti