- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro Pražáky je to jednoznačně "Železniční most".
U spojení výtoňský most, bych se zarazil a po chvíli bych se ujišťoval "Myslíš/myslíte Železniční most?"
Hlasuju pro tříkolejný ve stejném stylu.
Je otázka, jak dlouho jim to bude trvat ...
takže zástupným důvodem pro bourání bude spíš snaha o to rozšíření, než jeho špatný stav....
Něco draze opravit (lávky) a pak to zbourat (celý most). To není trestné?
Ono to bourání hned tak nebude.
Jen tak mimochodem, k čemu je trojkolejný železniční most, když koleje dál na hlávák jsou dvě a Vinohradské tunely nejsou příliš propustné?
Co takhle nejdřív řešit špunt Vinohradských tunelů a pak to ostatní?
ano, nejlepší by bylo ho postavit dvojkolejný, zkapacitnit tunely a pak za pár let řešit, že nový most kapacitně nestačí.
Občas se nestačím divit nad myšlenkovými pochody některých diskutujících.
A to nemohou například předměstské spoje jezdit střídavě – jeden spoj přes Smíchov a jeden přes Vršovice? Stačilo by na most inteligence dát druhou kolej a začít ho konečně využívat.
To je super nápad přidat na most inteligence další kolej. Ale k čemu to bude, když tunely v Chuchli jsou jednokolejné?
Rozhodnutí SŽDC od stolu. A kudy budou jezdit vlaky přes Vltavu ? Takže nám zbývá most Zbraslavský / nákladní, Negreliho viadukt v rekonstrukci a Holešovická spojka z Libně na Děčín.
Tak asi trojkolejná replika je jediné trochu solidní řešení. Ostatní je fantazírování.
Replika s falešnými náznaky nýtů? To už je jak plastové podnikatelské baroko.
Živé město, nebo skanzen?
Památkáři poradí. Už startují kompresory na to velké nýtování. :-)
...me se pri vyjadrovani nekoho z IPR nnormalne zveda tlak...
Ano jsem pro trikolejne spojeni, ale dopr. zvedat most kvuli tomu, ze nekdo nerespektuje zakaz mi prijde jen vymluva, a uz je mi uplne jasny, ze most chteji betonovy, nejlip uplnou klasiku, ... Ja jsem spise pro ocelovy obloukovy, at je podobny tomu stavajicimu...
Ja vedel, ze za tim je IPR a jejich soudruzske planovani... haloo, uz neni socialismus, proberte se, nepotrebujem dohnat a predehnat zapad 60-70 let... budicek...
Však co píšete je jediné možné řešení a dělání toho povyku okolo je zbytečná ztráta času.
Proč proboha plánují železniční most pod Vyšehradem když stejně chtějí vést železnici pod zemí od Smíchovského nádraží přes Karlovo náměstí - Náměstí Republiky na Masarykovo nádraží. Jestliže železniční most se bude demolovat jsem určitě pro nový, ale výstavba potrvá několik let. Nevěřím tomu, že se toho do roku 2035 v Praze hodně změní. Nevěřím tomu, že vznikne podzemka D na jih Prahy, nevěřím tomu, že do ulic vyjedou trolejbusy a nevěřím tomu, že povede železnice na letiště a bude zavedeno několik tramvajových tratí. Proto již sbírám fotografie z toho roku a následujících 18 let budu vše dokumentovat a uvidíme v čem jsem se spletl a v čem naopak jsem měl pravdu. Vše to můžete sledovat na mém Rajčeti.
Přečtěte si článek. A trolejbus v Praze už jezdí.