- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám dojem, že větší průšvih jsou materiály ze sedmdesátých a osmdesátých let než ty, co ještě pamatují císaře pána.
Tak teď by se hodila ta objízdná trasa přes Václavák.
Tady se přesně ukazuje, proč chybí tramvaj na Václavském náměstí. Komunisti to vymysleli pěkně, při výpadku v Ječné musíte na Náměstí míru, metrem na Můstek, přestoupit na B a dojet na Karlovo náměstí. Nachodíte pěsky půl hodiny. Doufám že si to dneska vyzkouší ti chytrolíni, co sem jezdí jednou ročně a nadávají proti tramvajím na Václaváku.
A teď si představte ten masakr při stavbě nové tratě centrem ... a ta trať by jen běžela souběžně s Ječnou.Jako fakt myslíte,že stojí za to stavět zbytečnou trať jen proto,že v Ječné jednou za 20 let praskne voda?
Držím palce všem, kdo pracují na opravě
...zkusil bych místo nefungujících linek nasadit fungující holinky...
V tůních a V jámě, Na příkopech...
Další důvod proč obnovit tramvajovou trať od Muzea na Můstek a dále směrem k Národnímu divadlu a Náměstí Republiky. Naši prapředci tramvajové trati "geniálně" vymysleli, trasy se vzájemně zálohovaly a při plánované údržbě nebo mimořádnostech se dalo problémové místo vždy objet.
Ale tady to přeci taky objeli a normálně jezdí ;)
Tak to dopadá, když se nedělá pořádná údržba.
Trubek v podzemí?
Já to vidím na těžké tramvaje!