Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
K73a30r55e29l 56J13e14d68l84i89č44k22a
Tramvajová síť je v Praze hustá, intervaly krátké, tramvaje vcelku čisté a pohodlné. Tady se těžko hledá, na co nadávat, budeme se muset urážet a navzájem nálepkovat v jiných diskusích.
J71a25n 46M83a12r64e19k
Jděte se zeptat prvního tramvajáka, když Ječná se Splájenou a Vodičkovou vypadnou, co se děje. Nebo lidí na Vinohradské co říkají na to, že konečně se svezou na Václavák místo aby nesmyslně uhnuli na Pavlák. Nejlepší jak zase venkovan plácal o jízdních řádech. To je jeho jednoduché myšlení.
J83a12n 20B32o67r94o67v76s16k47ý
Díky bohu. O tomhle potřebném kroku se mluví minimálně od začátku 90 let a konkrétní návrh a plány existují cca od roku 2004.
Akorát se k tomu nikdo nějak nedokázal rozhoupat, až poslední dva magistráty (Hřib).
Důvody proč to dělat se dají shrnout takhle:
*Zvýší se kapacita už teď přetížených tratí v centru
*Neexistuje objízdná trasa při problémech na lazarské nebo ve vodičkové, jindřišské, nebo i ječné
*Mohou vzniknout další linky (+ nově pojede tramvaj až přímo na hlavní nádraží)
A bude to trvat o něco déle, protože se komplet rekonstruuje strop desky metra stanice Muzeum a opraví a předělá se celé horní václavské náměstí (spodní část už je), nejen koleje.
Za mě jako pražana co tam cestuje skoro denně je to opravdu potřebná a dobrá stavba.
A k obavám o provoz na magistrále - v místech přejezdu jsou dávno světla, na obou stranách nejen přechodům pro chodce, ale nahoře i kvůli vytížené křižovatce na vinohradskou. Plus směrem k nuselskému mostu je těch křižovatek, křížení, přechodů beztak asi 6 v každém směru.
L33e12o77p79o30l32d 31P57r91o54c78h86á31z35k60a
Díky za každého, kdo diskutuje věcně :) skvěle shrnuto!
J52a69k57u80b 31S49t54a24n51ě88k
To zase bude veselo u různých Rittigů a Janoušků...
J88a18n 46M91a77r51e21k
Spíš u Hřibů a Pirátů.
P20a49v23e50l 92S25l36a19d20o39v96n80í84k
Jestli 500 metrů tramvajové trati se v dnešní době s dnešními možnostmi bude stavět 3 roky, tak absolutně nechápu, jak naši předci mohli postavit v Česku tak hustou železniční síť. Tempem stavby na Václaváku by z Českých Budějovic, kde vznikla první trať na našem území, ještě nevedly koleje ani do Prahy.
Není to omyl a nemělo by to být 3 měsíce?
J94a83k97u77b 86K35o90r12e86c
Bude se předělávat celá horní část náměstí, včetně například vstupů do metra.
L34e67o83š 18Š85l18e78c23h50t12a
Pamatuji tramvaje na Václaváku, pak tam nebyly, pak byly, pak zas ne a tak to jde pořád dokola. Těch peněz, co to stálo.
Ale Pražský okruh nebyl nikdy dokončen.
Tomu říkám Pražský (možná i Český)Kocourkov
P55a16v87e16l 22H44ř14í22b90a46l
Na Pražský okruh se ptejte v Suchdole a na jeho dostavbu na ŘSD. S tím nemá Praha nic společného.
K35a73r82e35l 95N92a52i43m33a23n
Tak schválně - tuší někdo, jak dlouho se stavěl Empire state building v New Yorku? A to byly technologie trochu někde jinde než dnes. Trvalo to od 22.ledna 1930 do 1. května 1931. Nechtěli by se naši stavbaři inspirovat? Trvání staveb (a dopravních obzvlášť) je v ČR něco naprosto strašného. Všichni pořád mluví o velké složitosti staveb, ale pořád to přece není stavba mrakodrapu. Nebo ten je jako jednodušší? :-O
P31a47v15e89l 67K35r12á52l
V Praze je určitě horší podloží (netvrdím, že to má vliv na tuto konkrétní stavbu). Ale hlavně, často není problém ve stavbě jako takové, ale ve věcech kolem - administrativa, v roce 1930 si asi tolik nelámali hlavu s hlukovými limity atd.
M88a11r70e30k 22R78ů13ž17i77č85k42a
A jako vždy diskuze plná primitivních výkřiků "nechci, nepatří, hovadina, tunel". Až se mi nechce věřit, že by na tom místní mentalita byla ta špatně, aby si ani neuměla vygooglit, proč se ta trať vlastně staví.
R81o23b98e65r37t 97M93á11s81l89o
Za mne tramvaj na Václavák ne.
P24a36v79e27l 88S34l68a82d25o54v19n12í68k
Co vám na tom vadí? Budou lidé, co ji využívat budou a hlavně bude sloužit jako objízdná trasa při opravách. Pražané, co v okolí nepracují, se dnes Václaváku obloukem vyhnou nebo ho podjedou metrem. Už dávno to není živé centrum města.
R12a45d87e14k 60D14o32l88e25ž66a10l
Pokud skutečně se bude opravovat trať Dukelských hrdinů, tak to bude od září POŠESTÉ, co tramvaj 17 pojede oklikou. Gratulki.
P50a10v32e81l 76S91l72a34d29o62v73n73í90k
To víte, když to stálo 2x 2 měsíce kvůli zboření a pak stavbě nového mostu, tak oprava ještě nebyla naplánovaná.😉
Jezdím skoro denně tramvají k Veletržnímu paláci. A fascinujeme mě, že tam zhruba každé 3 týdny ty tramvaje jezdí jinak nebo mají aspoň výlukový jízdní řád.
I13v33o 54F44r33i61e41d33j79u53n96g
Za mého mládí tramvaje od Vinohradské (Stalinky) např. 11 jely na Václavák nebo mohly odbočit k Hlaváčku např. 10, připojit se z Mezibranské např. 22, nebo přijet od Hlaváčku to byla 7., Rovně to křižova "6" Z křižovatky Jindřišská/Vodičkova přípoje nebyly tam se to jen křižovalo, za to dole Na Můstku se koleje dělily, nalevo do 28. října např. "22" nebo napravo Na Příkopy např. "3" nebo "11". Rovně to křižovala "9". Pak přišlo "C" metro a Magistrála a zrušil se tramvajový hořejšek Václaváku, pak přišlo "A" zrušil se průjezd a zůstalo pro tramvaje jen křížení uprostřed. Nyní budeme s velkou slávou něco obnovovat. Největší problém asi díky Magistrále bude Muzeum/Vinohradská. No ale vzhledem k ceně a době výstavby (jak v 70tých letech) předpokládám, že stavební technologie bude "Handmade"
L29e48o93p42o96l59d 10P98r69o78c75h87á11z85k15a
Proč problém? Jen se pár linek z I. P. Pavlova přesune k Muzeu, což naopak umožní lépe nastavit intervaly.
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů
Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Na Majálesu zasahovali těžkooděnci. Lidé se bouřili kvůli nevracení záloh za kelímky
Sobotní studentský festival Majáles v pražských Letňanech probíhal zprvu hladce. Samotný závěr...
Prahu čeká velká tramvajová výluka. Dvacet linek změní na dva měsíce trasu
Cestující v Praze čeká od pondělí 29. dubna rozsáhlá výluka tramvají, která bude trvat přibližně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
Hromadná nehoda u letiště zastavila Pražský okruh, jedno z aut skončilo na střeše
Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly v pondělí na 27. kilometru Pražského...
Trenér Gross má nového parťáka. Spartu s ním povede Stavjaňa
Hokejisty Sparty povede v příští sezoně společně s Pavlem Grossem nově Antonín Stavjaňa, který...
Těžkooděnec udeřil obuškem muže na Majálesu, policie incident prověřuje
Policie prověřuje jednání těžkooděnce, který udeřil obuškem muže na sobotním festivalu Majáles v...
Výměna, která nemá obdoby. V Mladé Boleslavi si prohodí místa primátor a náměstek
Zajímavou výměnu primátora statutárního města schválili zastupitelé Mladé Boleslavi. Primátor...