- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ryba smrdi od hlavy. ANO se stara o Prahu tak, ze nekolik mostu je v havarijnim stavu a jedna lavka spadla. Nedelejte dal nic. Chyba je v realite.
Také jste čekali, že uvidíte obrázky, jak to podepřeli?
Ano, ale je to klasika, takhle muze byt podepreny treba 10 let...
a ja jsem sel minuly tyden pesky. kdybych to byval vedel, tak jsem tyden pockal.
..."události" kolem havárie Libeňského mostu beru i jako velmi vhodnou příležitost k zahájení intenzivní nejen samozřejmě potřebné diskuse, ale i realizačních opatření souvisejících s BEZPEČNOSTÍ A OBRANOU. V jaké smyslu? Jednak jde o problematiku alespoň zachování schopnosti evakuovat obyvatelstvo z aglomerace nebo naopak zajistit přesun pomoci k lidem v Praze. A samozřejmě - netýká se jen Prahy... Dále je to únosnost součástí infrastruktury pro potřeby přesunu těžké, tedy i vojenské techniky. Pokud se nepletu, většina vybraných mostů je dimenzována na 60 tun, ale řada typů uvažované techniky se svou váhou pohybuje kolem 70 tun! což ne tak zcela koresponduje s tím, že se Česká republika jako členský stát NATO, zavázala k zajištění zvýšení kapacit eventuálního přesunu ozbrojených sil. A nehledě k tomu, není to jen o ozbrojených složkách, těžká technika se používá i při řešení následků krizových situací. Občané, pokud se něco stan, očekávají pomoc, účinnou a rychlou! A poslední věc která mne v souvislosti s výše uvedeným napadá - je: budou prostředky státního rozpočtu vynaložené na zvýšení schopnosti dopravní infrastruktury k přesunu techniky nebo osob (na prvky Civilní obrany) započítány do plnění našeho stále neplněného závazku vynakládat ročně 2% HDP na obranu?
Že je most dimenzován na nějakou trvalou či dlouhodobou zátěž, přece neznamená, že nesnese občasnou vyšší zátěž, tedy pokud je v dobrém stavu. Ostatně třeba za 2. světové války většina mostů v Evropě nejspíš taky nebyla cíleně dimenzována na provoz těžké techniky, přesto po nich se po nich běžně přesouvaly celé tankové jednotky. A co se týká přesunu většího množství těžké vojenské techniky přes území ČR, ten by v případě nutnosti stejně probíhal po železnici, která je na všech důležitých tazích dimenzována na mnohem větší zátěž než silnice. A navíc je to rychlejší, bezpečnější, pohodlnější, logisticky jednodušší a pravděpodobně i levnější.
Uzavírka se kromě aut týkala také devíti denních linek tramvají a dvou nočních. Většina jezdila po jiných trasách.
Piste to pravdive, po moste jezdi 5 dennich a 1 nocni linka, max. v sobotu se da linka 6 pocitat jako metrolinka s polovicnim intervalem, ale 9 linek a 2 nocni opravdu ne,...
Na pražské mosty zákaz veřejné dopravy, zásobování, vešteré automobilové dopravy, vrátit koňské drožky, bicykle, elekrokoloběžky, segwaye.
Když znalci doporučili maximální hmotnost vozidel 11 tun, proč tam tedy jezdí tramvaje, které mají 32 a více tun?
A navíc koukám podle videa klidně i 2 najednou vedle sebe.
Obnovení provozu na Libeňském mostě je jen dočasné řešení.
Do 2 let se s velkou pravděpodobností znovu uzavře a doprava bude svedena na pontonový most.
Doufám, že MHMP rozhodne co bude dál s Libeňským mostem správně.
Rámusák bych vedl v trase současného přívozu P7 Rubenské nábřeží - Rohanské nábřeží - Sokolovská. Takto se budou moci odklonit tramvajové linky 1, 6, 14, 25. Věřím tomu, že by mohl vzniknout ještě jeden most vedený od Elzinova náměstí přes Libeňský ostrov - Přístav Holešovice do ulice Jankovcova.
a zase flikovani. Dokud tam nekdo neprijde o zivot nedej boze desitky lidi tak se nic moc dit nebude. Hlavne ze jsou miliony dotaci na cyklostezky, rozhledny, lyzarsky arealy, a milion dalsich veci oproti takovemu mostu absolutne nepotrebnych.
Tohle je dočasné řešení, než bude postaven provizorní most vedle...