- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I kdyby po cele delce D1 byly tři pruhy, budou tam nehody, jak se budou idioti podjizdet zprava, a kdyz se srazi kamion(y), akorat se roztahnou pres vsechny 3 pruhy.
Až se lidé naučí jezdit vpravo a zejména na tříproudé dálnici neblokovat prostřední pruh, tak se nebude podjíždět
Zvýšit mýtné, zrušit silniční daň a ono se to odkloní do jiného státu.
Prostě před začátkem rekonstrukce už mohla být dávno hotová "severní" dálnice a na sever Moravy (a třeba do Žiliny a dál po dálnici na Prešov) by se jezdilo úplně jinudy.
Pořád dokola , za vše mohou kamiony . Jejich provozovatelé odvedou DPH , kauci za licenci , silniční dan , dan z PHM , dan ze zisku , daně za zaměstnance , mýtné , musí platit STK , kalibrace tachografů , mít pojistky na blbost ,havarijní , povinné ,nákladu ,platit parkovací plochy a nevím co ještě. A za ty peníze by mohla být aspoň páteřní dálnice tříproudá , nebo aspoň bez věčného 1/3 omezení.
A za tohle platíte mýto ovce . ..
d1 se mela rekonstruovat postavenim nove d1 vedle, pak by se zrekontruovala stavajici a jedna by nasledna vedla jednim smerem druha pote opacnym, tohle bylo nejidealnejsi reseni
Tak se tam v roce 2300 sejdeme na slavnostní otevření
Nemá smysl zde přece házet vinu řidičů OA na NA či dodávky a opačně. Prostě a jednoduše se tento stav nezmění neboť naše země v roce 2018 nemá ani tu základní dálniční síť hotovou. Dovednosti lidí klesají a to i řidičů = úzké pruhy a bum. V jiných zemích kde ta síť hotová je jsem zdaleka tolik nehod nezaznamenal.
" Dovednosti lidí klesají a to i řidičů" - můžete tohle něčím doložit?
Kamiony za blokovani tvrde trestat..kamery tam mate vsude!!
Máme tam všude kamery... počkejte až budou měřit rychlosti všem. Včetně OA. Věřím, že by jste byl první, co by prskal nad policejním státem, který si "mastí" kapsu na váš úkor.
Tedy, co ja jel okolo, tak fronta byla nekam k Ricanum...