- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dopravni podnik si konecne vsiml, ze uz mame 21. stoleti a ze cestujici jsou zakaznici, nikoli obtizny hmyz.
Nástup bez jízdenky. Bude tedy nově možné vyhlížet revizora a jízdenku koupit či označit, až když začne s kontrolou? Nebo bude revizor vést nově diskuse o přesné minutě nákupu jízdenky?
Cestující zůstane stát na refíži, ruku s kartou natáhne ke strojku a dokud transakci nedokončí, tramvaj se nerozjede. Takže půjde jen o mobilní automat na jízdenky.
SMS jízdenka nejde přes simku co jede v roumingu? To se nedá vyřešit? Co internetové jízdenky? Když bude wifi zdarma. Ostatně, wifi zdarma u státní těžce dotované služby? Není to kapku hloupé, aby stát platit zájemcům internet? To mi může rovnou kupovat jízdenku. (Jako že nám ji z 80% kupuje.)
A SMS jízdenku jsem chtěl použít na Adnroidu. Kolega tvrdil, že má šablonu, jen ji odešle. Vybere si podle potřeby zda 24 nebo 32 Kč. Uctívá staré dobré telefony. Za prvé jsem na chodníku netušil ta čísla na DPP. Ony se dají někde na zastávce přečíst? Takže nic. Na internetu jsem to pak dohledal. Pak zase kde vyloudit šablony? Nakonec se mi odesílání SMS před vstupem do metra zablokovalo. Chyba Androidu. Půl hodiny jsem to řešil. Takže zase nic. Od té doby jsem pokus neopakoval.
Netuším, proč tady ventilujete svoji nešikovnost? Proboha, jaké šablony? To je takový problém poslat na dané číslo SMS o předepsaném obsahu?
Obecně v pražské MHD mají krabice o ničem přednost před cestujícími. Není se kde držet a nejšikovnější místo na jediné tyči k držení obsadí krabice. Zkusil bych více přemýšlet.
(Otázkou je, zda to není záměr. Někdo chytrý u DPP rozhodne, že cestující mají více postupovat do vozu a záměrně zlikviduje tyče u dveří. Ve výsledku jde pak o pády a zranění. V lepším případě o hledání tyče u stropu, kam se sahá jen obtížně.)
Koukal bych ty funkce krabic integrovat. Tedy označovač jízdenek s platební kartou. A ne že tady poslouchám, že se přidají další dvě krabice.
A co ty šrouby a matice? Pravidelně najdu na ruce šrám od nějakého kusu ostrého železa, co tyhle krabice drží. Případně mám rukavice samou díru.
Jak bude řešen servis? Klasika, u těchto automatů dochází papír v tiskárně. Posledně mi automatická benzínka nevydala účet. Tenhle automat se bez papíru vypne a přestane platby přijímat? Nebo bude měsíc jezdit nedoplněný a okrádat cestující?
A co spolehlivost platebních karet? Skutečně při tom množství karet, kdy vídám v obchodech, že lidi vyzkouší dvě tři než s nimi Albert komunikuje, dokáží cestující spolehlivě nakupovat v nějaké automatické bedýnce DPP? Jde o službu pro cizince. Tedy, fakt bude umět automat DPP pobrat karty z celé planety? Nebo to bude jako s tou SMS jízdenkou? Automat ano, ale bere jen pár nejčastějších karet?
15T nejezdí v soupravách.
Už vidím tu frontu těch, co si tak dlouho hledají platební kartu a už už platí, aby zatím přijeli a vystoupili.
Pepici, zase pozde.
Ve Statlu thle mame uz pul roku :-)
Super!!! Zrovna včera mě pod Petřínem oslovili zoufalí cizinci, kde že si to mají koupit jízdenku...automat nikde, trafika nikde...českou SIM neměli...a pokud vím..řidič tramvaje jízdenky neprodává...
Až se navalí 20 cizinců a začnou řešit platbu, objedou půlku Prahy, než si koupí lístek
Nápad výborný, jen jak znám jak tady všechno chodí se silně bojím realizace...