- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokuta by měla být citelná ... pět nebo i deset tisíc ... aby měla výchovný a preventivní efekt. Protože pětistovka při nízkém riziku kontroly je legrace ... při pár jízdách za rok se mi ani nevyplatí řešit lístek ...
dosavadní pětistovka zaplacená na místě je v poměru k ceně celoročního předplatného pro vnitřní zónu podle dopraváků poměrně nízká.
Nebude to třeba tím, že nejsou nízké pokuty, ale drahé předplatné?
Plzen 4574,- / rok
Praha 3650,- / rok (takto vypada podpora hromadne dopravy)
Plzeňáci si za to mohou sami. Kdyby využívali více drahé roční předplatné, zvednou se PMDP příjmy a tarify zlevní. Tak to vysvětlila svého času ministryně Nováková s mobilními daty a stejně to musí fungovat i u jízdného...
Do Plzně už dorazilo Fialovo bude lépe. Úprava ceny jízdného.
Proč tedy není součástí pokuty i roční jízdné? Ušetří si dalších sedm zákroků...
Odpustit pokutu v případě nákupu permanentky je náhodou fajn nápad. Dalo by se to uplatňovat na lidi s trvalým bydlištěm v daném městě. Pro cizince a návštěvníky by platila klasická pokuta.