- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klatovský podnikatel Miroslav Blohmann s osobním elektromobilem elBlesk | foto: Martin Polívka, MAFRA
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Kdo jsou lidé, kteří si dnes kupují malá elektroauta z klatovského projektu elBlesk?
Jsou různí, stejně jako modely, které máme v nabídce. U tříkolky, se kterou jsme začínali, jsou hlavní klientelou starší lidé. To mě překvapilo. Dojedou si ale s takovým vozítkem na nákup, jsou soběstační, nabijí ho z obyčejné zásuvky. Navíc se jim tříkolka dobře ovládá, protože se řídí pouze rukama. U dvoumístných aut Tiger a City S jsou klienti běžní uživatelé automobilů, mladí i starší lidé. Často si je berou firmy, které rozvážejí zboží jako třeba pizzu a další jídlo. A užitková auta Cenntro Metro jsou zajímavá zejména pro obce nebo firmy. Náš klient je každý běžný člověk. Samozřejmě ne obchodní cestující, který najede denně tři sta a více kilometrů.
Připojte se ještě dnes a získejte: