- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
Elektrokola? Pro koho je služba určená? Kdo jezdí pravidelně, má vlastní kolo. Kdo chce občas popojet, potřebuje elektrokolo? Zdravý člověk těch pár kilometrů dá. Kolik zájemců o elektrokolo bude? Navíc je potřeba zajistit dobíjení. Takže kola bude někdo převážet, nabíjet, rozvážet, k tomu cena za kolo, dražší servis a dražší "ztratné". Opravdu to má cenu?
Když se chcete svézt z Košutky do centra na pivo, tak si vezmete vlastní drahé kolo a necháte ho zamknuté venku a pak na něm opilý pojedete zpátky nahoru na Košutku? Nebylo by jednodušší si kolo na Košutce půjčit, svézt se dolů do města, kolo vrátit a nic už neřešit?
Když pojedete ve všední den do práce, chcete tam přijet zpocený? Ne každý má možnost se v práci osprchovat. Tak třeba pro tyhle lidi jsou elektrokola.
Pro lidi, kteří nemají kondici nebo třeba nejsou tak zdraví, jak vy byste si představoval, tak je elektrokolo jediná možnost pokud jedou do delšího kopce (třeba na moji oblíbenou Košutku). Alternativou je pak MHD nebo auto.
Ale pokud chcete aby ten bikesharing využívalo fakt co nejvíce lidí, tak elektrokola dávají v tom mixu smysl. V Praze je mají taky a funguje to normálně.
Proč???! Úplně stačí už ty kola, co po Plzni už roztroušené jsou!
Ač mám zaplacený tarif kolemplzne, tak souhlasím s tím co je v článku - velmi často bych rád jel na kole, ale nejbližší kolo je třeba 500 metrů ode mě a ještě ne ve směru kam se chci přesouvat. Takže aplikaci zase zavřu a jdu pěšky / jedu MHD.
Pokud těch kol bude víc, pravděpodobně budou i blíž, když se někde rozhodnu, že bych chtěl jet na kole.