- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tůto se nepovidlo. Jestlipak kraj dal provozovateli do smlouvy pokutu za každé jednotlivé nedodržení jízdního řádu?
Zkuste to přečíst až do konce.
Ano, při změně jsou někdy problémy. Ale v médiích jsme opakovaně slyšeli pouze o problémech jen v okrajových čtvrtí Plzně a v Kyšicích. Jinde to bylo v pořádku nebo ne ? Hned počátkem července jsem jel linkami na Tachovsku (Stříbro - Tachov nebo Stříbro - Plzeň) a nevím o ničem, ani v hospodě jsem neslyšel. Nebude to nějaká bouře ve sklenici vody ?
Odřeknout cca. denně 40 spojů jen na Plzeňsku nepovažuji tedy za nějakou bouři ve sklenici vody. Tachovsko problémy nemá, tam je totiž řidičů dostatek.
To je tak, když se do provozování veřejné dopravy pustí amatéři a diletanti.
Lidi z Arrivy nelze rozhodně nazvat amatéry...
Klasická Arriva, stejný problém měla i v StČ kraji.
Hlásí se do výběrek, podstřelenou cenou je vyhrává a až pak zjišťuje, že nemá řidiče. Ty už za provozu shání všude možně a ti pak vůbec neznají kraj, trasy, zastávky.