- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem si jistej, že to vyřešej nejlépe tak, že zase uberou jeden pruh, takže se doprava ještě zhroší. Jako při přestavbě MHD před nádražím. Ubrali pruh, nepochopitelně zmenšili rádiudsy zatáček, takže teď si o plynulosti můžete jen nechat zdát... A cyklostezku z kostek! To každý cyklista na silničce ocení!
S tím počítejte. Bakajsa to tak nějak zařídí.
Zásadní problém je to, že když se rekonstruovalo přednádraží, tak se měl zároveň postavit i autobusový terminál. A v tom má máslo na hlavě jak koalice, tak i opozice.
Hlavně to postavte dost vysoké, aby byl zakrytý architektonický skvost pošty.
Myslím, že Pardubice by si zasloužily pořádné autobusové nádraží, jako na př. v Hradci. Ovšem postavit nádraží na trojúhelníku cca 100x75xx130m, zničit pěknou zeleň, které v Pardubicích již tak moc není je velmi ubohé. Proč se v Pardubicích dělá vše na současný stav a nemyslí se, jak to bude vypadat za 50 let? Toto mininádraží
je skvělá práce oposice. Nejlepší pozice pro toto nádraží se nabízí v prostorách bývalého lihovaru. Jeho vzhled je čím dál horší. Proč vždy pardubická opozice se snaží být opozicí, která městu dělá problémy - aby se zviditelnila?
Třeba proto, že areál lihovaru (stejně jako areál současného autobusového nádraží) městu nepatří???
Klasická "opoziční" zkratka. Hodíme kládu pod nohy, abychom pak mohli kritizovat, že to vládnoucí koalice nezvládá.
Pro návrh hlasovalo 20 z 33 lidí, takže zřejmě nejen opozice, nemyslíte? A nakonec vám připadá, že to vládnoucí koalice zvládá? Nechat si sebrat autobusové nádraží a nemít připravené řešení je majstrštyk...
Tak to opravdu nevím, kam to k té poště chcete nacpat. Koukejte se snažit, konšelové, ten autobusák musí být lepší, než v Mechově, jinak končíte