- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nevím, vezměme to z toho praktického hlediska. V Pardubicích si budeme hrát na letiště, kde v praxi je odbaveno dejme tomu 125 tis. cestujících ročně a to převážně cizinců. Když se dívám na ten letový řád odkud kam, tak je mi to jasné. Není mi ale jasné, proč se např. neinvestuje do nádraží a okolí, kde denně je odbaveno desetitíce cestujících.
nadrazi patri statu potazmo CD takze tam do toho mesto nemuze mluvit. a navic copak jeste chcete opravit na zeleznicnim nadrazi??? Pojizdne schody??? Myslim si ze tam je servis v pohode. A autobusove nadrazi se zacne stavet, takze opet placani a placani jenom abych sem neco napsal
Pardubice mají na to být druhým hlavním letištěm v ČR.
Super rychlý odbavení, parkování zdarma, kousek na dálnici a 3 minuty na hlavní vlakový nádraží - prostě paráda.
Hlavně doporučuju všem s dětmi - lítejte z Pardubic na dovolený. je to pohoda
Terminálem je pro to nezbytnost. Nemám nic proti udělat z Pardubek druhé Drážďany. Ale kolik CK si riskne naštvanost lidí čekajících venku (na dešti) na zpoždění čárter. Ono stačí takové malé řecké letiště s odbavovacím prostorem pro jedno letadlo, kde si při zpoždění není kam sednout a lidé naštvaně postávají na jedné noze, aby to naprudilo dav.
Nad tím, proč Pardubice nejsou používány třeba low costy namísto předražené Ruzyně, se podivuju už dlouho...
Asi proto že tam mají konkurenci z Wroclawi...