- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po dvou měsících provozu zatím nevím o nějaké kontrole ani o vysoké pokutě. Řidiči dále vozí občany Ostravy a tím překračují zákon o dopravě 111. A nehledě na to že to může být velice nebezpečné viz případ z Prahy
Kdyby to ti ridici delali kompletne na cerno, tak jsou v klidu.
Ti řidiči jsou mentálně slabí lidé, kterým vůbec nedošlo, že jsou jen dojničky, které ten korporát využívá a přenáší na ně veškerou zodpovědnost. S obrovským kapitálem si můžou dovolit dumpingové ceny a dotovat jízdu. Zákazník se tetelí blahem, ale je to jen otázka času, kdy trh zapracuje, taxify řekne že končí s dotováním a od teĎ budete natvrdo dávat podíl. To se uvidí, kolik šašků zůstane u nich jezdit, aby tam neseděli za 60Kč na hodinu plus amortizace vozu.
Blbost je to podobne jako Uber.
A rozhodne se nejezdi za 60 Kc.
No v podstatě mě jako klienta to nezajímá, pro mne je důležité že mě neokrade jak taxikář v teplákovce s vexláckým úsměvem
Tak si vygooglujte ty nářky pozůstalých po mrtvém zákazníkovi co ho zabil 18 letý řidič od nich.
Zajímavé, v Praze podnikají v opravdu velkém rozsahu a dokonce mají na kontě mrtvého zákazníka a žádné trestné stíhání jim tu nehrozí, dokonce s nimi spolupracuje ministerstvo na novém zákoně. Všude to jde, jen v 4 % Praze je bordel.
Klasika těchto firem (Uber, Taxify apod). Vymyslí jednoduchý koncept, nalákají řidiče na snadný výdělek. Od řidičů si vezmou nemalý podíl. Vytrubí, že jsou levní (sice levně, ale zato více kilometrů). Vydělají na tom. A tím to pro ně končí. Zříkají se jakékoli zodpovědnosti. Jakýkoli problém, jakékoli porušení zákona je problém řidiče. Ne jejich. Ty firmy se budou jen vymlouvat, že oni nic, jen nabízí prostředky. Přece to nejsou jejich zaměstnanci, tak je jejich problém nezajímá.
By mě fakt zajímalo, zda to těm řidičům za to vůbec stojí.