Diskuze

Strojvůdce pendolino mírně zbrzdil, jeho parťáci teď založili sbírku

Život rozhodně nebude jako dříve. Kolegové strojvůdce Jana Černého ale chtějí, aby následky nehody ve Studénce byly pro devětapadesátiletého muže co nejméně omezující. Ačkoliv přišel o nohu a má zraněnou páteř. Vyhlásili proto sbírku s názvem Strojvedoucí Honza Černý, ve které lidé mohou poslat příspěvky na konto 4026277399/0800.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Chudák chlap ale palec nahoru, musí bejt strašný vidět to před sebou a vědět jak dlouho mašina ještě pojede. Jen at se z toho brzy dostane.

0 0
možnosti
JK

Šaškárna, která ničemu nepomůže. Co pošle ten Polák?

0 7
možnosti
PM

P95a32v58e62l 44M19a57j87e32r

28. 7. 2015 19:15

Přeji panu Černému hodně síly a trpělivosti při rekonvalescenci. Už to nikdy nebude takové jako před nehodou, ale sportovci jakým byl i pan Černý jsou nejlepšími pacienty, protože nefňukají a mají vůli se vrátit co nejdříve mezi zdravé a aktivní lidi. Po rodinné poradě, která trvala asi tak 10 vteřin, jsem poslal nějaké kačky na konto zřízené jeho kolegy. Pane Černý, DRŽTE SE!!!

11 0
možnosti
PC

Každý vlak by měl mít forsáž za účelem rychlého zastavení..Kdo to vymyslí (já) dostane Nobelovu cenuR^

1 3
možnosti
JS

J49a78n 90S57o55u36k69u21p

28. 7. 2015 13:16

Myslím, že by bylo potřeba především domyslet, jak v případě rychlého zastavení vlaku rychle zastavit cestující :-P ;-D

4 0
možnosti
PC

Omezit rychlost vlaku na 50Kmh a nehod by bylo[>-] 90% méně

1 12
možnosti
PHH

Vy asi na přejezdy taky asi moc nerespektujete, že. Jinak byste nepsal takové nesmysly.

5 0
možnosti
MH

M66a15r87e82k 86H75r90u47b75y

28. 7. 2015 10:39

Dalsi do sbirky clanku, ktere by nevznikly, kdyby policie delala svoji praci. Ze se na tom prejezdu jezdi na cervenou se vi nekolik let, jaky efekt by asi mel policajt nebo straznik postaveny na kazde strane prejezdu?:-P

3 1
možnosti
KH

snad se panu Cernemu podari co nejlepe vratit zpet do zivota. v ramci svych moznosti v dane situaci udelal vsechno, co mohl. ma muj velky obdiv. a samozrejme se pridavam ke sbirce.

9 0
možnosti
JK

Obdiv k čemu, je jen obětí špatného systému zabezpečení provozu těchto vlaků.

0 0
možnosti
PV

Fyzikální zákony platí stejně na silnici i na železnici, jen díky menšímu tření je brzdná dráha vlaku delší než auta. Co je nejdůležitější - při dvojnásobné rychlosti je brzdná dráha čtyřnásobná a pokles rychlosti na metr dráhy je poloviční. Kdyby vlaky v tom místě měly omezenou rychlost na 80 km/h, tak by před srážkou zbrzdil na 40 a odneslo by to jen pár plechů. Na silnice nesmíte jet do místa, kam nevidíte, Na železnici smíte. Je to v pořádku, pokud jste na volné trati - ale do místa křížení se silnicí, navíc známého nekázní řidičů, je 160 km/h přece jen trochu moc. Opavdu nám stojí těch pár ušetřených minut za tohle riziko? Nestačilo by v tomhle místě třeba 120? A na závěr - můj obdiv a dík strojvůdci. Ke sbírce se přidám a byl bych nejraději, aby se podobné neštěstí už neopakovalo ...

2 0
možnosti
MV

Jenže takových rizikových míst jsou na této trati stovky. Spíš investovat do mimoúrovňových přejezdů, přes zmiňovaný přejezd jsem jel dvakrát v životě a pokaždé čekal čtvrt hodiny. Nevím jak dnes, ale často se posunovalo, jezdily různé drezíny apod.

1 0
možnosti

Tak na zlaté padáky pro manažery mají a aby ocenili obětavost zaměstnance by se nějaká ta koruna navíc u ČD nenašla???? A co odbory???? Už se ozvaly, aby s tím vedení drah něco udělalo a rodinu sociálně zabezpečilo???? Vždyť to můžou uplatnit z pojistky toho kamioňáka.

16 0
možnosti
KH

Takže údaje z černé skříňky jsou jen orientační? A černé skříňky nejsou černé, ale oranžové, že? Tady někdo lže.

0 6
možnosti