- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rychlost vlaků v místě kde se pracuje maximální!?
V tomto nádraží bezpečnostní systém je, jenže v naší vlajkové "lodi" není! 21stoleti
A jak byste si takový systém představoval? Fíra projel stůj. Co chcete víc? Rollstop jak na letadlové lodi?
Nějak nechápu, proč v takto moderních vlacích nejsou zabudované palubní kamery s ukládáním záznamu do obou kabin soupravy? Jedna kamera by sledovala dění před vlakem a druhá strojvedoucího.
Ono Pendolíno zas tak moderní není. Nicméně kamery s pohledem před vlak přibývají, zde třeba jeden záznam: https://youtu.be/-SOG-WlsiWU , taktéž kamery na sběrače elektřiny. Nicméně ke kamerám na stanovištích jsme ještě nedospěli...
Největší škoda je na pendolinu? ! Zabili nám kocoura!!
Prekvapuje to nekoho? Bordel na zeleznici graduje !
Ten fíra v noci nespal kvůli horku. Usnul až nad ránem a zaspal. Na mašinu přiběhl 20 vteřin před odjezdem. Byl z toho tak vyděšený, že se hned rozjel...je to lidská tragédie.
Pravděpodobná možnost nehody je takzvaná nedovolená jízda, to znamená, že pendolino projelo návěstidlo zakazující jízdu, takže nemělo ještě správně postaveny výhybky a vjelo tam, kam nemělo,“ řekl generální inspektor Drážní inspekce Jan Kučera.
Prozradí mi autor článku, co znamená také slovní spojení "pravděpodobná možnost nehody"?
Na 100% vám to řeknou, až zjistí informace ze všech zdrojů. Ale, pokud si tohle dovolil říct GIDI, tak to tak na 99% bude.
Tak na posunovací lokomotivě výroby ČKD je jen ohnutých pár předních plechů a Pendolino je zase kompletně sešrotované. Moc pěkný "demokratický" výrobek.
A vůbec vám nevadí, že srovnáváte dva stroje, které jsou určené k úplně jinému využití že?
Přesně tak. K těm žvástům, které se ráno objevily v diskuzi nemělo smysl se vyjadřovat. Každý z nás kdo několik desítek let pracuje v řízení provozu si vždy nejprve uvědomí tu strašnou tragédii. Zároveň každý ví kolik faktorů je ve hře na samém začátku vyšetřování. Každopádně ten pohled na stanoviště strojvůdce Pendolina je otřesný!
Jsem v tomto směru laik, ale nemá třeba řidič možnost v posledních vteřínách skočit rychle pár metrů dozadu do uličky? Musel tedy asi vidět ten druhej vagón na poslední moment?
Dokážu si představit že zmáčkně nějakou "ruční brzdu" a rychle uteče dál?
Já tomu vůbec nerozumím, ale co budou prošetřovat několik měsíců?
Nehoda vlaku není jako když nabouráte s Fabií sousedův Trabant. Tam stačí říct, kdo je viník a konec. Tady se řeší i důvody, proč fíra projel návěstidlo, co dělat aby se to příště nestalo atd.
Stejně je zvláštní, že 80 % tragických nehod na železnici se stává v létě.
Okurková sezóna, novináři nemají o čem psát.