- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mě ten problém je v tom, že cestu, která byla pro tenhle účel postavená, zavřela soukromá firma. Problém samosprávy je, že dopustila, aby se taková cesta dostala do soukromých rukou.
Kdo chce opičku, musí mít na banány... To by se jim tak líbilo, vytěžit z okolní infrastruktury maximum, totálně ji opotřebit a pak tradá, po nás potopa a karavana jede dál. Pokud je to pro ně tak životně důležitá cesta, tak by se měli těžaři spolupodílet na investicích a údržbě cest, obzvlášť pokud stávající cesta není na takovou zátěž stavěná, neměli tam být vpuštěni hned na samém začátku.
"Podle Petra Pořízky z firmy Dřevo-Málek je zákaz nešťastný pro všechny. „My máme zkomplikovanou dopravu po železnici a musíme hledat náhradní cesty. Vše se tím zpomaluje. Pokud se však nebude postupovat rychle, bude to mít vliv na šíření kůrovce,“ varuje."
Pterní - Prostějov je 15 km, takže 20 min. delší přejezd na vykládku určitě nebude mít vliv na rychlost šíření kůrovce
A k té zanedbané údržbě silnice ? Klidně můžou lesy či dopravci obci dát peníze na těch pár set m silnice, aby se opravila. Jenže dopravci si nějak zvykli, že vše budou mít grátis, až pod nos a oni budou jen vydělávat.
Jedna otočka 40 minut navíc, to už tedy zpomalení celkového provozu je.