Diskuze

Ptení odřízlo kamiony se dřevem od nádraží, posílá je křižovat Prostějov

Velké pozdvižení vyvolalo uzavření rozbité cesty v Ptenském Dvorku, místní části Ptení na Prostějovsku, pro těžkou nákladní dopravu. Železniční překladiště dřeva, které je nyní kvůli kůrovcové kalamitě vytížené, tak totiž zůstalo odříznuto. Dřevařské firmy i správa železnic jsou naštvaní, kamiony teď musejí do Prostějova, kde z nich mají obavy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podle mě ten problém je v tom, že cestu, která byla pro tenhle účel postavená, zavřela soukromá firma. Problém samosprávy je, že dopustila, aby se taková cesta dostala do soukromých rukou.

0 0
možnosti
PZ

Kdo chce opičku, musí mít na banány... To by se jim tak líbilo, vytěžit z okolní infrastruktury maximum, totálně ji opotřebit a pak tradá, po nás potopa a karavana jede dál. Pokud je to pro ně tak životně důležitá cesta, tak by se měli těžaři spolupodílet na investicích a údržbě cest, obzvlášť pokud stávající cesta není na takovou zátěž stavěná, neměli tam být vpuštěni hned na samém začátku.

0 0
možnosti

"Podle Petra Pořízky z firmy Dřevo-Málek je zákaz nešťastný pro všechny. „My máme zkomplikovanou dopravu po železnici a musíme hledat náhradní cesty. Vše se tím zpomaluje. Pokud se však nebude postupovat rychle, bude to mít vliv na šíření kůrovce,“ varuje."

Pterní - Prostějov je 15 km, takže 20 min. delší přejezd na vykládku určitě nebude mít vliv na rychlost šíření kůrovce

A k té zanedbané údržbě silnice ? Klidně můžou lesy či dopravci obci dát peníze na těch pár set m silnice, aby se opravila. Jenže dopravci si nějak zvykli, že vše budou mít grátis, až pod nos a oni budou jen vydělávat.

2 0
možnosti
TT

Jedna otočka 40 minut navíc, to už tedy zpomalení celkového provozu je.

1 0
možnosti