- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Motorola měla technologii s dotykovou ploškou na zadávání znaků velmi dobře funkční už v roce 2004, sám jsem ta videa viděl, ale zdá se, že tehdy předběhli dobu a využili ji, aby tu technologii zdokonalili a počkali, až dozraje čas...
Systém tzv. QR kódů už je dávno na světě, tak proč se to představuje jako novinka a navíc od Motoroly?? :-D
Více na.http://semacode.org/ a navíc tam je to free a nevím, jak by to bylo u společnosti Motorola.
Takhle špatně napsanej PR článek už jsem dlouho nečet Nojo odpovídá to přístupu Motoroly k českým zakazníkům
Určitě máte pravdu, PR to svým způsobem je - někdo pozval novináře na zajímavou akci a novinář o ní napíše. Ale je otázka, jestli je to špatné. O tom si dovolím pochybovat. Novináři většinou pracují s převzetými zdroji, většina indormací o novinkách, které jsou tka oblíbené a všichni jsou zvědaví, je mnohem větší PR, neobsahují totiž vlastní zkušenost novináře ani ověření z nezávislého zdroje - jen informace z tiskové konference nebo z tiskové zprávy (mimochodem v angličtině PR jako press release :-)
nepoznám, kdo koho nahradil (Mobily nahradily modelky). Myslete, páni redaktoři, tohle je diletantská chyba.