S ČILICHILI se od podzimu zabavíte i na internetu (ilustrační foto).

S ČILICHILI se od podzimu zabavíte i na internetu (ilustrační foto).

Vodafoní časopis ČILICHILI míří na internet, v tendru se utkají čtyři agentury

  • 0
Vodafone se rozhodl dostat svůj časopis ČILICHILI na internet. Za tímto účelem vyzval čtyři agentury, aby předvedly svou kreativitu. Vítěze výběrového řízení vyhlásí do konce srpna a stránky Cilichili.cz chce v nové podobě spustit už letos na podzim.

Do tendru si operátor vybral agentury, které nedávno úspěšně prošly výběrovým řízením na jeho rozsáhlé interaktivní marketingové aktivity: 1. Multimediální, Advertures, Boomerang Digital a Media Factory.

On-line verze ČILICHILI má za cíl vyrovnat se kvalitou časopisu a přinést díky multimediálnímu a interaktivnímu prostředí internetu bohatší nebo zcela nový obsah.

"Vítěz bude zabezpečovat technické zázemí, kreativní část a bude se také z velké části podílet na vytváření multimediálního obsahu on-line verze ČILICHILI. Ta bude denně aktualizována a čtenářům zdarma přístupná buď přímo, nebo přes webové stránky Vodafonu," říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.

Šéfredaktorem on-line verze bude Michal Schindler, který vede i redakci tištěného časopisu.

Časopis ČILICHILI vychází od roku 2004, nyní v nákladu 130 tisíc výtisků měsíčně. Kromě aktuální nabídky produktů a služeb Vodafonu obsahuje i "pořádnou porci pěkně ostrého čtení", jak se píše na obálce. Od svého vzniku získalo ČILICHILI už několik cen v soutěži Zlatý středník v kategorii Nejlepší firemní časopis.

Mezi čtenáři jsou podle nezávislých průzkumů agentury Millward Brown populární zejména nejdrsnější satirické rubriky "O čem si píší slavní" nebo "Genetická laboratoř", které se nevybíravě baví na účet takzvaných celebrit.