Reklama formou superstitials na Mobil.cz

Obchodní oddělení společnosti Mobil Media spustilo na serveru Mobil.cz unikátní reklamní kampaň formou tzv. superstitials.
Obchodní oddělení společnosti Mobil Media spustilo na serveru Mobil.cz unikátní reklamní kampaň formou tzv. superstitials. Společnost Aliatel si objednala několik desítek tisíc shlédnutí okna s informacemi o své službě SpeedBone, které se čtenářům objeví po načtení některého z článků. Při této kampani bylo použito flashové technologie a nového systému zobrazování reklamy, který na český internetový trh přinesla společnost Ad Pepper Media. Tisíc shlédnutí superstitials na serveru Mobil.cz stojí 3.900,- Kč. Jak uvedl obchodní ředitel Mobil Media Ondřej Turek, čtenáři Mobil serveru tuto novou formu reklamy přijali vcelku pozitivně. "Reklama Aliatelu neruší a přináší čtenářům informace zajímavým způsobem," řekl Turek.

Společnost Mobil Media prodává reklamu na serverech Mobil.cz, BonusWeb, Palmare.cz a Jarmark. Svými cenami se servery Mobil Media řadí mezi dražší poskytovatele reklamy na internetu. "Naše ceny za reklamu jsou o něco vyšší než u obecných vyhledávacích portálů, neboť inzerentům nabízíme na všech našich sereverech cílené oslovení významné skupiny uživatelů internetu s vyššími příjmy a vyšším vzděláním," uvedl Turek. Mobil Media provádí jednou za dva měsíce vlastní demografický průzkum mezi čtenáři všech svých serverů a data z něj používá jako podklad k plánování a přesnému cílení reklamních kampaní inzerentů.

Bližší informace o možnostech reklamy na serverech Mobil Media naleznete na adrese http://mobil.idnes.cz/.