Jak taková služba funguje? Oskar do své samoobsluhy umístil databázi otázek a odpovědí seřazených podle toho, co zákazníky nejvíce zajímá (pořadí otázek systém neustále aktualizuje podle průběžného zájmu). V případě, že v databázi svou otázku nenajdete, stačí ji zaslat přímo na oddělení péče o zákazníky. Odpověď na svou otázku posléze získáte v sekci "Mé dotazy" (ta je ale přístupná pouze po registraci).
Každou odpověď můžete sami ohodnotit, čímž se částečně podílíte na vytváření celého systému (podle hodnocení se bude upravovat celkový vzhled stránky a systém odpovídání).
„Zeptejte se Oskara nám dává do ruky unikátní a účinný nástroj v péči o zákazníky. Důležitým faktem je, že se systém sám učí od zákazníků a ti potom sami rozhodují, co je pro ně v tu chvíli důležité“ řekla Francinne Hansen, ředitelka oddělení péče o zákazníky.
Pokud máte na Oskara nějaký dotaz, můžete nyní zkusit nejdříve internetové stránky. V některých případech vám totiž tento postup může ušetřit čekání a vysvětlování na infolince.