Princip optimalizace hlasových služeb BezObav je jednoduchý. Oskar každé tři měsíce zkontroluje měsíční účty svých firemních zákazníků s tarifem 50, 150, nebo 300 Naplno za uplynulé čtvrtletí.
Na základě porovnání měsíčních paušálů, provolaných minut a využitých služeb pak Oskar automaticky spočítá, kolik by zákazník zaplatil za tyto služby v případě, pokud by využíval některý jiný vybraný tarif z Oskarovy nabídky Naplno.
Pokud Oskar zjistí, že by zákazník v rámci jiného tarifu zaplatil nižší částku, rozdíl zákazníkovi vrátí v podobě kreditu do dalšího zúčtovacího období. Služba BezObav je určena novým i stávajícím firemním zákazníkům s písemnou smlouvou a její používání a aktivace je bez jakýchkoliv poplatků.
Co BezObav přináší Oskarovým zákazníkům
BezObav nabízí firmám možnost rozhodnutí při výběru tarifů Naplno. V případě, že hodně telefonujete, firma efektivně využije tarify jako je třeba 300 Naplno s pěti hodinami volných minut. Když však je třeba období prázdnin a volá se méně, je pak účtováno podle nižších tarifů a firma neplatí za minuty, které nevyužije.