Oskar si předchází firemní zákazníky další výhodou

Od 1. března mají Oskarovi firemní zákazníci novou možnost. Oskarova nová služba BezObav optimalizuje účty firemních zákazníků podle jejich potřeb tak, že zaplatí vždy pouze tolik, kolik by zaplatili, pokud by využívali pro ně v daném období nejvýhodnější Oskarovy tarify Naplno.


Princip optimalizace hlasových služeb BezObav je jednoduchý. Oskar každé tři měsíce zkontroluje měsíční účty svých firemních zákazníků s tarifem 50, 150, nebo 300 Naplno za uplynulé čtvrtletí.

Na základě porovnání měsíčních paušálů, provolaných minut a využitých služeb pak Oskar automaticky spočítá, kolik by zákazník zaplatil za tyto služby v případě, pokud by využíval některý jiný vybraný tarif z Oskarovy nabídky Naplno.

Pokud Oskar zjistí, že by zákazník v rámci jiného tarifu zaplatil nižší částku, rozdíl zákazníkovi vrátí v podobě kreditu do dalšího zúčtovacího období. Služba BezObav je určena novým i stávajícím firemním zákazníkům s písemnou smlouvou a její používání a aktivace je bez jakýchkoliv poplatků.

Co BezObav přináší Oskarovým zákazníkům
BezObav nabízí firmám možnost rozhodnutí při výběru tarifů Naplno. V případě, že hodně telefonujete, firma efektivně využije tarify jako je třeba 300 Naplno s pěti hodinami volných minut. Když však je třeba období prázdnin a volá se méně, je pak účtováno podle nižších tarifů a firma neplatí za minuty, které nevyužije.