Zákazníci MOBIL.CZ tím pádem nepřijdou o své telefonní číslo a dokonce ani o kredit, který se jim automaticky převede z původní SIM a bude přičten ke kreditu na nové SIM. "Uvědomujeme si, že i majitelům předplacených karet na jejich čísle záleží. Proto jim chceme poskytnout jistotu, že o svoje telefonní číslo nepřijdou, ani když třeba ztratí telefon," říká Jan Lodl, manažer MOBIL.CZ.
A jak v případě ztráty či poškození SIM karty MOBIL.CZ postupovat? Stačí si pořídit novou SIM na libovolném prodejním místě nebo prostřednictvím webového formuláře a kontaktovat placenou infolinku operátora na telefonním čísle 3333. Aby operátor infolinky mohl ověřit, že je váš požadavek oprávněný, je zapotřebí mu sdělit původní telefonní číslo a identifikovat se pomocí kódu PUK 2, který naleznete v balení od původní SIM.