- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebylo by nejjednodušší zavést seznam čísel, která si nepřejí být obtěžována telemarketingem ?
Minulý týden jsem slyšel od bývalého vězně z Kuřimi, že na telemarketing jsou zaměstnáni někteří vězni v Kuřimi.
To je bohužel známá věc. Vždyť jde jen o osobní data lidí a další informace, proč to tedy nesvěřit trestancům
Tak on obchod s informacemi a osobními daty uživatelů je asi dobrý artikl a neštítí se ho ani operátoři. Tady jde o peníze, zapomeňte na změny.
U Vodafone není možné dát veřejný nesouhlas s marketingovým oslovením. Už rádi let totiž není u této společnosti možné být zveřejněn ve veřejném telefonním seznamu, a tudíž není kde k vašemu číslu přidat ten příznak "nechci, aby mne otravovali telešmejdi". Dříve to šlo.
U Vodafone není možné dát veřejný nesouhlas s marketingovým oslovením. Už rádi let totiž není u této společnosti možné být zveřejněn ve veřejném telefonním seznamu, a tudíž není kde k vašemu číslu přidat ten příznak "nechci, aby mne otravovali telešmejdi". Dříve to šlo.
Popravdě jsem celou dobu myslel, že funguje ten druhý model, že já musím dát souhlas. Alespoň tedy minimálně se děje to, že pokaždé co se přihlásím do aplikace svého operátora, tak mě apka otravuje, že musím odkliknout souhlas se spamem a souhlas s předáním údajů třetím stranám, jinak mi nemohou dát žádnou zvýhodněnou nabídku.
Ale pomáhá - jenže ten současný i navrhovaný stav v podstatě znamená, že se NIKDO neodhlásí ani nepřihlásí. Protože to, proč to nikdo neudělá ani teď, je nesmyslný důvod zveřejnění čísla v telefonním seznamu. A to je ještě horší, než ta marketingová volání sama.
Je skoro jedno, jestli to bude opt-in nebo opt-out, když to nebude vázáno na to zveřejnění. Registraci klidně, ale zveřejnění v žádném případě.
A ČTU zase nechce skoncovat s předraženými službami operátorů, ačkoli v zahraničí jsou několikanásobně levnější. Oni si nemají co vytýkat!
Až zase bude někdo vykřikovat , že Senát je legislativní pojistka, tak si vzpomeňte, jak jsou snadno ovlivnitelní lobingem. Telemarketing je mor, ale chlapci a holky senátorský se na něm evidentně vesele přiživují (ať už jako provozovatelé nebo příjemci všimného).
Telemarketing můžete kdykoli ukončit! Tak pohoda.
Stačí se jen podívat, kolik politiků se na provozech call centrer přiživuje. Operátor, pokud vůbec, tak dostává pouze zlomek z celkové sumy, kterou za službu někdo zaplatí.
Slanino, kde se mám podívat, kolik politiků se na provozech call centrer přiživuje?
Nejlepší je, jak se většina lidí rozčiluje, jaktože jim volá někdo z call centra, že oni určitě nikde souhlas nedali. Pak se stačí podívat na většinu registrací na internetu, jako jsou e-shopy, různé soutěže apod... a tam máte zaškrtnout "souhlasím s obchodními podmínkami", zajímalo by mne, kolik lidí to někdy četlo, ale pak někde u bodu 168 bude napsáno "dávám souhlas se zpracováním kontaktních údajů k marketingovým účelům".
Zajímavé a zcela odporující realitě. Nikdy mi zatím nevolal žádný e-shop, u kterého jsem si objednala nějaké zboží. Ale mnohokrát mi volali energošmejdi, cizí pojišťovny, údajní brokeři a prodejci všech možných podivností.