- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V takovém případě je dobré přejít do protiútoku a operátora zažalovat.
Zajímavé je, že vůbec se ta částka vyšplhala tak vysoko!!!!
Znám.....taky jsem si tím prošel. Neuvěřitelný, že vůbec uzavřou smlouvu , když podle dokladů není podobný....nebo že bych měl dvojníka?
To by se za Kalouska nestalo.Tehdy musel okradení čelit útokům ledabylým věřitelů,kteří si vařili polívčičku a když se nedařilo,tak se to přeprodalo a tím spory skončily a nepravý dlužník musel zaplatit
„Dojde-li ke zneužití odcizeného občanského průkazu při uzavírání smlouvy, potom oprávněný držitel tohoto průkazu totožnosti není účastníkem smluvního vztahu,
ČTÚ uvádí poněkud zavádějící informaci - nemusí se ani jednat o odcizený průkaz, účastníkem smluvního vztahu se stává pouze ten kdo je skutečně uzavírá (případně jím zplnomocněná osoba), to že si T-Mobile nechá podepsat smlouvu od člověka s cizím (byť klidně platným) průkazem je především jeho problém.
Další zajímavost je ta suma - v dnešním systému prakticky nedosažitelná, operátor bez zaplacení nenechá běžet účet zpravidla déle než 1-2měsíce, navíc jsou tam i měsíční volací limity které po překročení nastavené sumy služby utnou tak jako tak, tak mi není moc jasné jak by někdo vlastně mohl takovou sumu vyrobit.
Penále, nechalo se to rok dva uspat
Po obdržení faktury na 37 tisíc máte možnost ji reklamovat. Operátor by v tu chvíli měl ověřit platnost toho dokladu a dát vám pokoj.
Každý, kdo uzavírá smlouvu nebo ověřuje totožnost (a pokud půjčuji peníze, tak to platí dvojnásob) by si měl doklady protistrany ověřit v aplikaci zdarma: http://aplikace.mvcr.cz/neplatne-doklady/
Pokud to neudělá, jeho chyba. A pokud se někdo prokazuje průkazem, který nahlásil jako ztracený/ukradený s úmyslem vylákat nějaký úvěr, je to jednoznačně trestný čin podvodu.
A co když v době ověřování je API mimo provoz?
T-Mobile v tom má pěkný nepořádek lidově řečeno bordel Dobře mu tak. Ty nevyžádané hovory a představování se jako výzkum, dále podomní prodejci na ulici, co zastavují lidi a opět to začíná, že provádějí výzkum. Nakonec používání kradené doklady a sepisují falešné smlouvy? Pěkná vizitka společnosti
Systém se chová tak, jak je hodnocen. Pokud je odshora dolů tlak na nové a nové smlouvy, ber kde ber, tak samozřejmě se všemi způsoby uzavírají smlouvy a na detaily se nehledí. Podle mého názoru je to cesta do pekel.
Se není čemu divit, když k uzavření smlouvy operátorům pomalu stačí, že během telefonického hovoru mrkněte jedním okem a je to považováno jako souhlas.
Ale když chcete odejít, tak to musíte řešit osobně na značkové prodejně nebo písemně doporučeně.
A naopak Česká pošta, kterou také (jako ty operátory) má pravomoc kontrolovat Český telekomunikační úřad, Vám od začátku platnoti GDPR není ochotna do telefonu ani oznámit, jestli a případně do kdy, je u ní pro Vás (či klidně i jiného člověka) uložena nějaká zásilka, JEJÍŽ VYZVEDNUTÍ OPRÁVNĚNOU OSOBOU BY BYLO VHODNÉ, protože podání té informace (dle mě nesmyslně) považuje za osobní údaj a nikoliv za výzvu k vyzvednutí té zásliky
Před 11 lety mi někdo ukradli občanku, prakticky hned ji použil na sjednání smlouvy u T-mobilu a protelefonoval směrem na východ asi 7000 Kč. Ztrátu jsem zjistil až druhý den a tedy ji hlásil dost pozdě. A T-mobile se choval velmi férově a po ukončení vyšetřování částku odepsal.
Kam na východ? To jako přijde Vietnamec do TM a říká: "doblý den, já Jiží Vlach, tady můj průkaz"?