RadioMobil za první tři měsíce letošního roku vykázal výnosy přes 2 miliardy Kč, přičemž zisk přesáhl 120 mil. Kč. Společnost v této době přesáhla 440 000 klientů a počátkem května měla 480 000 klientů, nicméně podle slov pana Hrašky představuje dvoutřetinový podíl nových aktivací předplacená služba Twist. Ta sice na jednu stranu nabízí dražší hovorné, na stranu druhou ale nemá žádné měsíční paušály a také počty provolaných minut jsou u zákazníků používajících Twist nižší. To je ale dáno především typem zákazníků používajících předplacené karty.
Podle Gustava Hrašky to znamená, že tučná léta mobilních telefonů jsou pryč a operátoři se nyní budou poměřovat rozsahem a kvalitou služeb.
Zajímavá jsou srovnání počtu provolaných minut, které RadioMobil zveřejnil vůbec poprvé a je škoda, že tak neučinil na tiskové konferenci své vlastní firmy, ale na tiskové konferenci ČRa, tato čísla totiž opravdu stojí za pozornost.
Podle Gustava Hrašky se totiž průměrný počet provolaných minut z klasických tarifů pohybuje okolo 103 minut, klienti předplacených služeb Twist ovšem provolají pouze zhruba třetinu z tohoto počtu - cca 35 minut měsíčně. Nicméně právě spuštění možnosti používat SMS zprávy z předplacených karet výrazně zvýšilo příjmy z předplacených karet a především u telefonů vybavených SIM toolkitem prudce narůstají výdaje za jinou, než hlasovou komunikaci - tedy typicky za SMS služby.
RadioMobil letos hodlá investovat cca. 5 miliard - především do zlepšení vnitřního pokrytí. Letos se hodlá také orientovat především na podporu business a velkofiremních zákazníků, pro něž již dříve připravil zajímavé služby jako virtuální privátní síť atd.
Bohužel čísla udaná RadioMobilem nelze porovnat s jeho konkurentem, neboť ten je zatím nikdy nezveřejnil.