Vítají pocestné a hledají neznámou lásku. Kdo má nejlepší vánoční reklamu?

  • 30
K vánočnímu období patří stejně neodmyslitelně jako pohádky i svátečně laděné operátorské reklamy. V těch letošních se opět setkáváme se „starými známými“. Tentokrát mezi sebe přivítají třeba podomního prodejce, rozjíždí ovšem i téměř detektivní pátrání po neznámé lásce na první pohled.

1 T-Mobile

T-Mobile zůstal i o Vánocích věrný osazenstvu fiktivního horského hotýlku Růženka. Setkáváme se opět s různorodou sestavou, s níž jsme se seznámili poprvé letos v únoru. Mladí manželé Fischerovi se se svými nepostradatelnými zaměstnanci tentokrát schází u štědrovečerní večeře. Pohodovou, téměř rodinnou atmosféru ovšem ohrozí nejen Ríšův přešlap při „rozsvěcení“ vánočního stromečku. Ke štědrovečernímu stolu s nimi totiž usedne i nezvaná návštěva. Není přitom jedinou během svátečního večera.

Z nezvané návštěvy se ovšem pro osazenstvo hotýlku stane potřebný jedinec, díky němu dosáhnou vyšší slevy na vybrané zařízení. Třeba za korunu, kterou na dárek věnuje instruktor Robert, může Emma Ríšovi pořídit smartphone.

2 Vodafone

Se „starými známými“ se setkáváme i ve vánočních spotech Vodafonu. Tentokrát se ovšem celý příběh točí okolo zamilovaného strýce Karla alias Carlose, který do dlouholeté „vodafoní“ rodinky vstoupil o loňských Vánocích. Carlos nemůže dostat z hlavy krásnou neznámou, s níž se náhodně srazil na Mírovém náměstí v Kadani. Jediným vodítkem mu je pouze informace, že dotyčná „jako Zuzanka pochází z hotelu ve čtvrtém okrese“. A tak „vodafoní“ rodinka rozjíždí téměř detektivní pátrání po oné neznámé.

Indicie je přitom zavede na nejednu falešnou stopu. Neznámá není ani zpěvačkou, natož herečkou. Nepomůže ani hledání na sociálních sítích, které rodinku navede třeba na profil inženýra Zuzanky. Záhadnou indicii rozluští až Carlosova švagrová.

A tak se dočkáváme happyendu, přesněji tedy nápaditě pojatého odkazu na další z letošních vánočních dárků pro zákazníky Vodafonu. Dodejme, že tím hlavním, který operátor rozdává po celý jeden rok, je sedm denních passů zdarma v jednom měsíci. Ještě na skok k rozuzlení tajemné indicie: hotel Modrá hvězda na malebném Mírovém náměstí v Kadani nehledejte, ve skutečnosti se tam totiž nachází květinářství.

3 O2

Svátečně laděné spoty provází i vánoční kampaň O2, oproti konkurenci jsou ovšem podstatně konzervativnější. Operátor tradičně nestaví kampaň na známých tvářích. Nelze si navíc nevšimnout, že i letos se děj hlavního spotu odehrává v pražské Havířské ulici. Že je vám tato část reklamy povědomá? Nemýlíte se, O2 totiž oprášilo záběry použité již v loňské vánoční kampani.

I v případě O2 doplňují hlavní spoty dílčí reklamy odkazující na konkrétní dárky, například smartphony již za korunu. Na následující stránce můžete hlasovat, který operátor vás svou vánoční kampaní letos oslovil.

4 Anketa

Který z operátorů má nejlepší vánoční reklamy?

celkem hlasů: 897
Hlasování skončiloČtenáři hlasovali do 0:00 pondělí 24. prosince 2018. Anketa je uzavřena.