- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ještě pod názvem Paegas. Měl jsem tarif Ekonom, nejprve v něm bylo 60 minut paušál, potom přišel dopis, že máme jásat, protože zavedli novinku - už jen 20 minut měsíčně v paušálu. Vzal jsem si vyšší tarif asi za tisícovku měsíčně, abych měl zase 60 minut. Zvýšení šlo obratem. Platby složenkou, jednou jsem ji někam založil. Náhle byl bez jakékoliv výstrahy telefon odpojen. Přesto, že při založení tarifu se musela složit nemalá zálohová platba předem. Němý telefon, ale platba běží dál, za službu, kterou neposkytují. Takže to chci zrušit. To se musí dát písemná výpověď, potom celý další kalendářní měsic běží výpovědní lhůta. Poněkud jiná procedůra, než zvýšení tarifu. Pak se musí nechat mobil zapnutý, aby mohli dálkově deaktivovat (spálit) SIM kartu.
Takže doporučuji tarif u T-Mobile, nic nepotěší tak, jako cizí něštěstí.
Hm.. tak nejak nevim jestli jsem tu vasi sagu pochopil spravne.. ale prijde mi to jako zcestne blaboleni.
Na linku volam, kdyz mi neco nefunguje, kdyz je chyba ve fakture nebo kdyz chci aktivovat/zrusit nejakou sluzbu. 90% hovoru na linku by se nestalo, kdyby "operator" splnil svuj slib, napr. "nejpozdeji do zitrka se vam ozveme", nebo "jedna se o kratkodoby vypadek, do zitrka bude vse v poradku".
Naposledy jsem rval na pani, co nas mela na starosti jako "vyznamnyho zakaznika". Odesli jsme od TM, 3 mesice pred koncem smlouvy se pisemne na prodejne radne ukoncila smlouva. Po 2 mesicich nam prisla faktura asi na 120 tisic (stodvacet tisic), ze nam byla obnovena smlouva vyznamnyho zakaznika a ze jsme ji "porusili". Smlouvu "obnovil" sam TM po te, co jsme starou smlouvu radne zrusili. Nakonec nam TM pokutu "odpustil", fakt rekli, ze odpousteji :) . Ackoliv slibili, ze zavolaji, tak nezavolali ani jednou.
Já bych všechny bezplatné infolinky zpoplatnil a pokud možno satelitní cenou tedy cca 3 až 4 dolary za minutu. Dále bych omezil četnost volání v rámci měsíce, 3x a dost. Ten kdo by infolinku zneužíval by měl jít na veřejně prospěšné práce, ovšem to by se musel změnit příslušný zákon.
zapomněl jsi dodat, že by bylo dobré náhodně vybrat 10% klientů a tyto veřejně pro výstrahu popravit...
Už jich to pár zkusilo a vždy jsme se dohodli. Nabídla jsem mu pouze 2 varianty - buď se uklidní, jelikož nejsem placená za nadávky a poslouchání jeho řevu a pokusíme se to:
1) v klidu vyřešit
2) ukončím hovor a on si zavolá, až se uklidní
Možná se budete divit, ale funguje to. Je fakt, že za 5 let praxe na IL TMCZ jsem ten hovor ukončila asi 6x, ostatní jsme v pohodě zvládli a nakonec se zákazník je schopen i omluvit a poděkovat. Řešení se vždy najde, ale musí být vůle na obou stranách
samozrejmne ze to jde v klidu..... ale jedine co mne rozcili je pristup NEKTERYCH operatoru kteri nechteji prilis resit reklamaci i kdyz jednoznacne doslo k chybe v systemu, ale nekteri zase pochopi a v klidu a ochotne reklamaci resi
ted stale pracujes pro TM na IL?
chapu operatora, proc te tisicovce oprudantu vypovedel smlouvu - na poplatcich zaplatili mene, nez pozadovali za sluzby, proste nevysel business case .... Na druhou starnu, kdyz toho operatora fakt potrebujete, neni vzdycky legrace se k zivemu cloveku dostat ...
Nadáváte jedni na druhé, z čeho vyplývá, že debilové (jak jste řekli vy sami v několika příspěvcích ..) jste všichni ..
..Většina z vás se neumí chovat a uvědomit si, jaké možnosti jsou toho
druhého a jak reagovat .. Samo, že operátoři jsou normální lidi, tj.
hloupí, liknaví a kdovíjací, jako každý jiný, ..
a stejně tak zákazníci
.. a toto si člověk uvědomí, když musí s lidmi pracovat, jedno, jestli
na infolince, či v obchodě, ve službách, kdekoli .. prostě lidé se
chovají neuvědoměle a často vulgárně a jen málokdo má inteligentní
nadhled .. a vo tom to je,..
Já osobně jsem u T-mobile a jsem s infolinkou spokojený. Ovšem, nedávno se mi dostal do ruky Vodafone. Táta chtěl aktivovat roaming (jestliže ho nemá aktivovaný, nevěděl). A začaly problémy.
Vzal jsem tátův telefon (on mi nabízel návod v novinách, ale nejsem přeci blbec) a řekl jsem si že zavolám operátorovi a prostě ho aktivuji. Po pěti minutách prohledávání menu jsem si vzpomněl, že Vodafone chtěl omezit infolinku. Zdálo se mi že jí zrušil úplně, protože spojení na operátora jsem v menu prostě nenašel. Když jsem začal prohledávat menu, tak jsem po dalších pěti minutách vztekle zahodil telefon a podíval jsem se po přímém telefonu na operátora na jejich stránkách. Neměli, tak jsem si šel potupně pro noviny kde byl návod. Asi bych aktivaci v menu časem našel, ale nechtělo se mi nad tím trávit 15 min či více.
Můj závěr? Vodafone nechci, díky.
p.s. Byl to Vodafone s předplacenou kartou, nevím zda tam jsou nějaké rozdíly.
uff, tim jste chtel podtrhnout jaky jste pitomec? pokud ano, mate za jedna
no, třeba se to teď po začlenění pod UPC změní na upcčkové služby, ne? uvidíme. ale jinak souhlasím, karnevalácká linka je snad nejhorší v čechách, placená, ještě zvláštní sazbou, což se třeba neodečítá z kreditních mobilních tarifů a ještě na ho...o
Je to normální sazba, modrá linka, místní volání v pevný síti :-) Uvidíme, co přinese spojení
mě nejvíc štve, když volám operátora, že chci nějakou službu a oni ani neví, že ji mají přiznám, že v tu chvíli zvýším hlas, ale nikdy neřvu, nemá to smysl. Co z toho. A 2x jsem udělal to, že když "keca" kraviny, řeknu "díky, obrátím se znovu na toho, kdo o tom ví, nashledanou" a zavěsím. Je to lepší, než se rozčilovat.
Můžu potvrdit , že nejhorší je dovolat se na Karneval , po stránce vyřizování problémů u mě jednoznačně nejhorší "velká" firma . Jinak zdravím Jana co odchází z Karnevalu , já bych tam taky nedělal .