- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak se ta chyba nestala. Jenže když za PC sedí husy, co si neumí přečíst jeden papír a zamyslete se nadním a jen papouškují to, co jim vypíše systém, tak se není čemu divit.
Toto je bohužel klasická situace nejen operátora O2. Ostatní operátoři nejsou o nic lepší. Pokud člověknení VIP klient, tak jsou jenom problémy. Já jsem měl podobný problém s T-mobilem. Dokud jim člověk platí, tak je to v pořádku.... když reálně hrozí odchod platícího klienta, tak jsou schopni udělat cokoliv, jenom aby z něho vytřískali ještě nějaké prachy. Bohužel tohle je situace, za kterou může ČTU, stejně jako i za ceny, které jsou v ČR....
Jo, když se smlouva uzavírá, to jde lehce, ale zrušit, to je hrozně složité.
Internet po optice jsem měl v roce 2008 zřízený prakticky ihned (3 dny čekání na technika a hned to jelo), zrušení trvalo přes měsíc.
Mobilní internet - pořízení 10 minut, zrušení - ? Přijdu na pobočku, že to chci zrušit (měl jsem lepší cenu vázanou na pevnou linku, kterou jsem ale zrušil, takže jsem rušil i tohle, stejně jsem to nevyužíval). Prý není třeba, protože "si toho nikdo nevšimne" - jo a pak budu platit penále, ne? Chtěl jsem to zrušit. Tak prý je čas, že stejně běží výpověď na tu optiku - ok, slabá chvilka, nechal jsem to být.
Přišel jsem tam znovu (naštěstí mám pobočku po cestě z práce), že to chci zrušit - to prý nejde na pobočce, ale musím někam zavolat - opravdu, musíte volat, oni pošlou dopisem kód, který pak sdělíte na infolince. Jenže je tam zase měsíc výpověď. Kód poslali kdo ví kam, nikdy nepřišel, takže znova na pobočku (navíc jsem se dozvěděl, že to na pobočce zrušit šlo).
Pokračování:
Hm, jenže kód nemám a když znovu budu žádat o zrušení, tak nová výpovědní doba a nejspíš platit plnou cenu - 750 Kč místo 150 Kč - jo to tak. Naštěstí to šlo převést na předplacenku, bohužel s nutným vkladem 300 Kč. Pořád nejjednodušší a nejlevnější možnost (Detail, že teď snížili FUP z 500 na 100 MB ).
Není to samozřejmě jen u O2, jinde v bledě modrém to samé, když chci novou službu, je to hned, když chci něco zrušit, tak to trvá hrozně dlouho :-(
V O2 delaj zajimavy lidi. Uz kolikrat se me snazili presvedcit o jejich zajimavy nabidce a ve spoustech pripadu tvrdili,ze neco nejde. Ono to jde,ale clovek si za tim musi jit. Je to jejich hloupa obchodni vnitrni strategie,kterou tam vymyslela spousta manazerskych hlav jak tlacit na obycejne lidi. Nikdo se totiz nesmi nechat zastrasit a nechat si to od nich libit,jen tak muzeme nad O2 vyzrat. Napriklad dnes jsem mel rozhovor s takovu neprijemnou babou,kterou bych asi vyhodil,kdybych byl manager,az byla tak neprijemne vlezla a davala tak neadekvatni priklady za to kolik bych usetril. Opak byl v te dobe pravdou. Me konci smlouva za par mesicu a uz ted vim,ze prejdu nejspise k jinemu operatorovi. Navic, od poloviny roku tu bude cesky mobil,ci jak se ten cesky jmenuje. Uz se na to tesim. O2 nikdy...
Asi žiju jinde, ale u mne před lety proběhl přechod od O2 k VF hladce během jednoho dne. Zašel jsem ráno do O2 prodejny, vyrovnal jsem hotově všechny závazky včetně doplatku za dotovaný telefon před ukončením závazku, pak jsem zašel podepsat vedle do prodejny VF telefonicky předjednanou smlouvu, vyplnil jsem žádost o přenos všech 4 čísel naší rodiny, VF vše vyřídil s O2 ještě ten den odpoledne sám a druhý den ráno jsme byli všichni u VF. Nestálo to ani korunu,naopak jsem dostal na uvítanou nový telefon za korunu , tenkrát velmi slušný SE K850i a 4x1500 na každé číslo na volání zdarma do vyčerpání. Opakuji, trvalo to jeden den, žádné starosti, komplikace, hádky a nervy. Takže si říkám, jestli si ty problémy, o kterých tady mnozí tak dramaticky a duchaplně referujete, neděláte svými rameny a mahrováním tak trochu sami.
Já to beru tak, že 95% proběhne bez problémů a zbytek si holt postěžuje. Že ty převody ze začátku nešly zrovna hladce, to se taky ví, problémy tam byly. No a pak je, samozřejmě, třeba brát v úvahu, že všichni zveličujou. Takže "dva měsíce" jsou v reálu 33 dní apod.
v pripade ADSL a dozvedel jsem se, ze se mnou jednou operator slusne vybehl. ( i pez zcela jasne formulovanou informaci, ze o zadny prodlouzeny zavazek nestojim, byl zavazek prodlouzen ). Mno par hovoru a jak jsem se dozvedel od znameho, od te doby je u me zakaznicke karty v jejich systemu informace , cenzor promine, "bacha de*il" Mno zachranilo mne, ze hovor jsem mel nahrany i ja, takze se zadna pokuta za precasnou vypoved nekonala.
Mno a nedavno me volal zase dealer z O2, jak ma pro mne vyhodne volani o 50% levnesi.Chvilka poctu a operator uzal, ze nema co nabidnout a lhal. Je to bordel, clovek se musi branit a byt stale ve strehu.
měl jsi nahraný hovor a teď tu o karkulce... ale věřím, že tu poznámku u tvého jména maj, to by sedělo
Tak a pojďme se nad tím zamyslet. Kolik procent mužů jsou násilníci a kolik procent romů jsou zloději, vrazi atd. Vsadím se, že procento potenciálních mužských útočníků je nižší než procento nebezpečných Romů z jejich celkového počtu. Proto by podle mého názoru byl návrh na oddělení lidí podle rasy a následné oddělení romů ve vlacích od bílých Čechů za účelem ochránit Čechy před napadením Romy potřebnější, než oddělovat lidi podle jejich pohlaví. Ale to by určitě neprošlo. Ale proč? Neni to to samé? Já samozřejmě chápu to, že takto to může být pro ženy bezpečnější i přesto, že jsem i já vpodstatě označen jako potenciální násilník, protože jsem majitelem penisu. Byli by schopní slušní Romové chápat, že většina jejich etnika je pro nás nebezpečná? Pochybuji!
Já přecházel z Vodafone na T-M a vše proběhlo hladce a rychle. Za 10 dnů bylo hotovo. Takže spokojenost. A jak se Vodafone snažil mě udržet, to byly nabídky tarifů....vřele doporučuji všem říct, že odcházíte, pak si vymyslet, co Vám nabídla konkurence a oni se Vás budou snažit přesvědčit abyste zůstali za ještě výhodnějších podmínek!
Ještě doplnění: vše řešeno přes emaily/telefon. Jen jednou dojel za mnou do práce kurýr pro podpis nové smlouvy. Takže ztráta času nulová.
Pouze v rámci mojí rodiny koluje několik povedených historek s O2. Záměrné dezinformování ze strany operátora, chudáci zaměstnanci naprosto zmatení a bez jakýchkoli pravomocí, nikdo neví jak co udělat. Pravidelné otravování reklamou, dlouhé závazky, přeprodávání osobních údajů zaákazníků... no super.
.
S VDF nemám za 8 let problém, s velkou výjimkou teď v létě, kdy nějak zaváděli nový systém a byl z toho megabordel - ošidili mě asi o 2000 a změnili mi tarif proti mé vůli, po upozornění vrátili peníze a přidali zdarma volání asi za 5000.
Ještě jsem zapoměl - asi před 5 lety přeprodali náš fiktivní nedoplatek za pevnou linku z roku 1996!! (přitom vše bylo uhrazeno). Kontaktovala nás vymahačská firma dopisem který záměrně vypadal jako rozhodnutí soudu. Zavolal jsem zpět a řekl že to je a) zaplacené a b) promlčené, primitiv z druhé strany odvětil že pokud chci namítnout promlčení tak pouze osobně v jejich sídle v určitou hodinu. Poslal jsem ho do ****** a napsal stížnost na O2 ať se nepaktují s mafií.